PracaGrupypl.praca.dyskusje › Urlop -okres probny

  • 1. Data: 2008-02-27 20:35:12
    Temat: Urlop -okres probny
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Zatrudniłem pracownika na okres próbny jednego miesiąca.
    Jednak on nie nadaje się do tej pracy. Poinformowałem go dziś,
    że nie będzie kontynuacji umowy. Rozumiem, że
    należy mu się za przepracowany miesiąc urlop.
    Wychodzi mi, że to będzie 3 dni urlopu?
    Jeśli jutro odeślę go na urlop, to jeszcze
    za jeden dzień muszę mu wypłacić ekwiwalent?

  • 2. Data: 2008-02-27 21:49:53
    Temat: Re: Urlop -okres probny
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 27 Feb 2008 21:35:12 +0100, "cef" <c...@i...pl> wrote:

    >Jednak on nie nadaje się do tej pracy. Poinformowałem go dziś,
    >że nie będzie kontynuacji umowy. Rozumiem, że
    >należy mu się za przepracowany miesiąc urlop.
    >Wychodzi mi, że to będzie 3 dni urlopu?
    20/12=2 albo 26/12=3 dni. Za malo danych :)

    WAM
    --
    www.wakacje2008.info

  • 3. Data: 2008-02-27 23:22:03
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:fq4htp$ihn$1@nemesis.news.tpi.pl, *cef* wrote:

    > Jeśli jutro odeślę go na urlop, to jeszcze
    > za jeden dzień muszę mu wypłacić ekwiwalent?

    O ile dobrze pamietam to pracodawca nie moze *wyslac* pracownika na urlop
    jesli ten nie znajduje sie w okresie wypowiedzenia.
    A twoj pracownik w takim okresie sie nie znajduje. On ma umowe
    probna/terminowa, ktora nie zostanie przedluzona.
    Wiec bedziesz musial mu wyplacic ekwiwalent za 3 dni.
    No chyba ze sam by poszedl jutro na ten urlop. Ale ja bym nie poszedl :)

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 4. Data: 2008-02-29 10:28:21
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    darnok wrote:

    > Wiec bedziesz musial mu wyplacic ekwiwalent za 3 dni.
    > No chyba ze sam by poszedl jutro na ten urlop. Ale ja bym nie poszedl
    > :)

    Dzięki.