PracaGrupypl.praca.dyskusjeplaca dla programisty PHP - [olsztyn, bydgoszcz, lodz, wroclaw, katowice] › Re: placa dla programisty PHP - [olsztyn, bydgoszcz, lodz, wroclaw, katowice]
    From: corium <c...@g...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: placa dla programisty PHP - [olsztyn, bydgoszcz, lodz, wroclaw,
    katowice]
    Date: Fri, 7 Mar 2008 01:26:49 -0800 (PST)

    Łódź - śmieszne oferty to od 1500 netto, ale takie lepsze to od 2000
    netto - ogólnie nie opłaca się. Mieszkam 1,5h drogi od Łodzi i na
    pracy zdalnej mam minimum 100% więcej i 0 koszty/czas dojazdu. W Łodzi
    jako programista nie dostaniesz więcej niż 3000 netto. Chyba, że jakaś
    perełka się znajdzie. Ogólnie miasto brudne i śmierdzące (poza
    terenami Politechniki, Manufaktury i Galerii, które są w miarę dobrze
    utrzymane - to jedna wielka melina). Jak odliczyć koszty życia w Łodzi
    (śmierdząca klitka za 1500, chleb, który śmierdzi i po godzinie jest
    niejadalny) otaz to, że przy byle opadach deszczu to miasto po prostu
    tonie (jest tak zaśmiecone, że nawet woda nie moze kanałami
    przepłynąć) to raj na ziemi :). Dodam jeszcze, że w różnych miejscach
    w Polsce i na świecie byłem i przez różne "zapadłe wsie" jechałem, ale
    tak kiepskich dróg, chodników i tak chamskich przechodniów w żadnym
    innym miejscu nie widziałem (Pabianice stanowią przedsmak tego co Cię
    czeka w Łodzi). Może trochę nie na temat, ale chciałem powiedzieć, że
    tam nie opłaca się mieszkać. Miasto bez przyszłości.

    "najlepsze" są firmy "zagraniczne" np taka Mobica - na plakacie
    wielkimi literami "ATRAKCYJNE WYNAGRODZENIE" (pewnie z 1200 netto)
    zadzwonią o 21, ogłoszenie "Programista JAVA", a mówią tylko o C++. 10
    minut chwalą się jacy to są światowi, a jak spytasz o zarobki to nikt
    w firmie ich nie zna. A na koniec powiedzą, że 3 netto to za dużo.
    (ale nie powiedzą ile by chcieli dać) :)