PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pracodawca niechce wydać certyfikatu szkolenia.

  • 1. Data: 2008-02-27 17:25:48
    Temat: Pracodawca niechce wydać certyfikatu szkolenia.
    Od: "<XlinuX>" <a...@m...pl>

    Zwolniony zostalem z pracy 3mc i pracodawca niechce wydac certyfikatu
    szkolenia odbytego 5 mc temu.
    Czy pracodawca ma prawo domagac sie zwrotow kosztow szkolenia, jesli
    nie dostalem takiego certyfikatu ?.Lojalka została wczesniej podpisana
    ale nie mam zadnego dokumentu poswiadczajacego nabyte umiejetnosci po
    tym szkoleniu czyli tak jakbym go nie mial.
    Jak taka sprawa wyglada z punktu prawnego?

  • 2. Data: 2008-02-28 11:31:30
    Od: u...@g...pl

    A nie mozesz zwrocic sie do firmy szkolacej o wydanie nowego/kopii
    certyfikatu?

    Usjwo

  • 3. Data: 2008-02-29 17:34:18
    Od: "<XlinuX>" <a...@m...pl>

    On 28 Lut, 12:31, u...@g...pl wrote:
    > A nie mozesz zwrocic sie do firmy szkolacej o wydanie nowego/kopii
    > certyfikatu?
    >
    > Usjwo

    W firmie szkolacej powiedzieli mi ze jesli jest pieczatka zakładu
    który Cie wysyła na szkolenie to nie musi oddawac certyfikatu, a jesli
    nie ma takiej pieczatki/podpisu to powini oddać.Okazłało sie ze to
    brednie .Czytajcie dalej:

    Dziś jednak czytajać prawo pracy znalazłem, że szkolacy wydaje
    szkolonemu certyfikat a nie firmie która wysyła na szkolenie- i PISZE
    TO JAK BYK W PRAWIE PRACY. Sprawe da się wygrać przed sądem a jesli
    ktoś ma/bedzie miał ten sam problem zapraszam na priv gg
    2305895.Pomogę

    PS Firma zarudniajaca pracownika którego wysyła na szkolenie musi
    trzymac kopie a nie orginały dokumentów oraz dokumentacje o szkoleniu.

  • 4. Data: 2008-03-03 07:49:53
    Od: Herakles <h...@b...pl>

    > PS Firma zarudniajaca pracownika którego wysyła na szkolenie musi
    > trzymac kopie a nie orginały dokumentów oraz dokumentacje o szkoleniu.

    Czyli wystarczy stanowcze stanowisko.