PracaGrupypl.praca.dyskusje › pl.praca.oferowana (reklamy)

  • 31. Data: 2003-08-25 20:15:30
    Temat: Re: pl.praca.oferowana (reklamy)
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:1t3f4a6adai27fbn3e8%sal@hell.pl...

    > Z uwagi na to, że bardzo jasno dajesz do zrozumienia, że news.atcom.net.pl
    > jest jedynym słusznym i właściwym dla moderatora, uważam dalszą dyskusją
    za
    > pozbawioną sensu.

    Moderator chwali serwer, a ja chwale moderatora. Poprzednio byly problemy z
    serwerami, puszczal posty z przeprosinami za opoznienia z tych przyczyn.

    > Cóż. Nie ma ludzi niezastąpionych. I zdaje się coś Ci się pomyliło z tymi
    > 'przepychankami'. Ewentualnie jeśli nie masz o czymś pojęcia, to lepiej
    nie
    > pisz. Proszę.

    Pisze w odpowiedzi na to co czytam.Jesli macie jakis problem to zgloscie to
    do wlascicieli serwera a nie do moderatora. Wy tymczasem ciskacie jak
    Nie mam pojecia?...Mam pojecie, ze jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o
    pieniadze, i cholera was trafia, ze ktos kasuje kase (wlasciciel serwera) za
    iles tam platnych reklam....a wy nie wpadliscie na to pierwsi.
    I nie zaslaniajcie sie nie wiadomo czym.......

    --
    pzdr. Krzysztof

    ## Szczecin - popracowalbym juz sobie gdzies:##
    ##CV## http://kch.spec.pl ##
    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

  • 32. Data: 2003-08-25 20:34:14
    Od: l...@p...do.mnie.na.berdyczow.org ( Łukasz Grochal)

    r...@r...pl writes:

    > Kim jest Ł.Grochala (nie znam, moze powinienem?)?

    Mógłbyś. Mógłbyś zacząć od nie przekręcania mojego nazwiska.

    > pare osob stwierdzilo (takze tu na grupie), ze reklama niczego nie
    > lamie.

    Łamie zasady nieingerowania moderatora w treść moderowanego
    artykułu. Kropka.

    > pare osob miesiecznie pisze do mnie, ze moderowanie newsow jest
    > nielegalne i godzi w ich wolnosci obywatleskie.

    Kłamią. Nie rozumieją, czym jest usenet i co to są grupy moderowane.

    > inni pisza, ze w sytuacji 20% bezrobocia odrzucanie oferty, bo nie ma
    > czegostam w tytule jest niemoralne.

    Czepiają się. Nie rozumieją, czym jest usenet i co to są grupy
    moderowane.

    > Jeszcze inni, ze zamieszczanie coponiektorych ofert jest sprzeczne
    > z prawem, moralnoscia i dobrym smakiem.

    Są głupi. W dodatku nie rozumieją, czym jest usenet i co to są grupy
    moderowane.

    > chodzi dokladnie o to, co sie komu podoba.

    Mylisz się. Albo kłamiesz. Być może czepiasz się. Cokolwiek
    z powyższych jest prawdą, to zachowanie (takie czy inne) czytających
    ma się nijak do zgodności z zasadami zachowania czy - jeśli owych
    zasad nie rozumiesz - - dobrym wychowaniem moderatora. Ingerowanie
    w treść artykułów innych jest sprzeczne z dobrym wychowaniem. Kropka.

    > Jesli reklama lamie jakies prawa, zasady - to jakie? gdzie ogloszone?

    Powinny być Ci jako moderatorowi znane. Nie wiem, jak to się stało,
    że nie zostałeś z nimi zapoznany/nie zapoznałeś się z nimi.

    > na www.usenet.pl nie znalazlem (ale i nie szukalem zbyt dlugo)

    Może powinieneś nadrobić.

    > Bardzo watpie, bo wiem, kto administruje atcomem :>

    MY też wiemy. I go nie lubimy. Atcomu.

    > - aczkolwiek, poniewaz to raczej znajomy TS, to pewnie _jesli_ TS
    > sie uprze, to atcom przestanie doklejac. im dluzej o tym mysle, tym
    > bardziej watpie.

    Myślę, że powinieneś jeszcze raz przemyśleć swoje stanowisko. Myślę,
    że powinieneś uzgodnić z administratorem serwera news Atcomu, by ten
    zaniechał doklejania reklam do postów wysyłanych na pl.praca.oferowana.
    Myślę że powinieneś zrobić to do popołudnia w środę, 27 sierpnia.

    Pozdrawiam,

    --
    (-) Łukasz Grochal lukie [at] berdyczow.org
    _____________________ (PGP key / SSL cert itp.)

  • 33. Data: 2003-08-25 21:07:53
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl> wrote:

    > Moderator chwali serwer, a ja chwale moderatora. Poprzednio byly problemy z
    > serwerami, puszczal posty z przeprosinami za opoznienia z tych przyczyn.

    Wybacz, ale jest to tylko i wyłącznie wina moderatora, że nie powinien
    zapewnić sobie odpowiednich warunków do moderowania. Nikt go nie zmuszał do
    moderowania, trzymając na muszce.

    > Pisze w odpowiedzi na to co czytam.Jesli macie jakis problem to zgloscie to
    > do wlascicieli serwera a nie do moderatora. Wy tymczasem ciskacie jak

    A Ty nadal nie rozróżniasz pojęć, problemów, uwag. Przykre.

    > Nie mam pojecia?...Mam pojecie, ze jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o
    > pieniadze, i cholera was trafia, ze ktos kasuje kase (wlasciciel serwera) za
    > iles tam platnych reklam....a wy nie wpadliscie na to pierwsi.

    No i na tym chyba zakończymy dyskusję z tym Panem, bo poziom argumentacji
    rodem z PRL-u.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 34. Data: 2003-08-25 21:14:16
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:1t3f4a7a38i3c72n3e8%> > Nie mam pojecia?...Mam pojecie, ze jak nie
    wiadomo o co chodzi to chodzi o

    > No i na tym chyba zakończymy dyskusję z tym Panem, bo poziom argumentacji
    > rodem z PRL-u.

    1.Osobiscie nie nie widze ingerencji w tresc postow przez moderatora.Reklamy
    wyraznie sa oddzielone w stopce od tresci ogloszen.
    2.Chyba nieduzo wiesz o PRL. Polecam "Misia" Bareji.Moja uwaga jak
    najbardziej pasuje do III Rzeczypospolitej.

  • 35. Data: 2003-08-25 21:46:51
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl> wrote:
    > Kupcie sobie chlopaki biale koszule z kapturami i wstawcie mu plonacy krzyz
    > pod oknem albo glowe konia pod koldre.

    Plonk, chłopaku.

    PS. Zapomniałeś się przedstawić jak przystało na trolla?

    --
    FYI: "Ja jestem osłem i Ty jesteś osłem" -- Anthony de Mello
    A tak poza tym to dziś jest mój 10402 dzień życia, sprawność

  • 36. Data: 2003-08-25 22:38:27
    Od: l...@p...do.mnie.na.berdyczow.org ( Łukasz Grochal)

    "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl> writes:

    > A to moderator łamie czy Atcom?

    Dobrze. Postaram się prościej i bardziej formalnie. Fakt doklejania
    stoi w sprzeczności z zasadami. Zasady są łamane na skutek doklejania.

    > O ile dobrze zrozumiałem (mogę się mylić) to serwer atcomu dodaje
    > reklamy do postów.

    Tak.

    > Twierdząc, że moderator ingeruje w treść dopuszczasz się nadużycia.

    Moderator zezwala na tę ingerencję. To wystarcza.

    > Czy on ingeruje w wiadomości czy serwer?Cytat z wyjaśnienia: "Takie
    > rzeczy dokleja serwer, przez który aktualnie wysyłam przemoderowane
    > newsy."

    Moderator ma obowiązek zadbać, żeby efekt jego pracy był OK. W tym
    przypadku tak nie jest.

    > Sądzę, że to za długi termin. Powinien to zrobić do 1 sierpnia 2003,
    > do godz. 12:00.

    To generalnie prawda. Nie powinna była zaistnieć sytuacja, w której
    poinformowany o problemie moderator nadal wysyła zmodyfikowane (przez
    doklejenie stopki z reklamą) artykuły. Dlatego też takie artykuły nie
    będą się więcej na grupie pojawiać.

    > A tak swoją drogą, czy grupa dyskusyjna należy do moderatora?

    Nie. Należy do Tomka Surmacza i Michała Jankowskiego.

    --
    (-) Łukasz Grochal lukie [at] berdyczow.org
    (for PGP key visit:)

  • 37. Data: 2003-08-25 23:05:51
    Od: "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik " Łukasz Grochal" <l...@p...do.mnie.na.berdyczow.org>
    napisał w wiadomości news:87ekz9tr21.fsf@larch.priv.rotfl.eu.org...

    > Mógłbyś. Mógłbyś zacząć od nie przekręcania mojego nazwiska.

    > Łamie zasady nieingerowania moderatora w treść moderowanego
    > artykułu. Kropka.

    A to moderator łamie czy Atcom?O ile dobrze zrozumiałem (mogę się mylić) to
    serwer atcomu dodaje reklamy do postów. Twierdząc, że moderator ingeruje w
    treść dopuszczasz się nadużycia.

    [a tu się generalnie zgadzam. Zawsze będzie pewien procent populacji mający
    wątpliwości i pieniący się.]

> [...]

    Czy on ingeruje w wiadomości czy serwer?Cytat z wyjaśnienia: "Takie rzeczy
    dokleja serwer, przez który aktualnie wysyłam przemoderowane newsy."

    [...]
> [...]
    > Myślę że powinieneś zrobić to do popołudnia w środę, 27 sierpnia.

    Sądzę, że to za długi termin. Powinien to zrobić do 1 sierpnia 2003, do
    godz. 12:00. A tak swoją drogą, czy grupa dyskusyjna należy do moderatora?

    --
    pozdrawiam
    Jarosław Wiechecki

  • 38. Data: 2003-08-25 23:09:12
    Od: "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    [...]
> [...]
    za
    > iles tam platnych reklam....a wy nie wpadliscie na to pierwsi.
    > I nie zaslaniajcie sie nie wiadomo czym.......

    Akurat tu się mylisz. Im nie chodzi o pieniądze (gdyby od nich to zależało
    to pewnie zlikwidowaliby cały ten reklamowy chłam w internecie). Im chodzi o
    zasady. I mają rację. Chociaż w przypadku niektórych można by się spierać.

    --
    pozdrawiam
    Jarosław Wiechecki

  • 39. Data: 2003-08-25 23:13:40
    Od: l...@p...do.mnie.na.berdyczow.org ( Łukasz Grochal)

    "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl> writes:

    > I o to chodzi. Zarzuty wobec moderatora są niesłuszne. Winny jest
    > Atcom, a dokładniej osoba, która zadecydowała, że do wszystkich
    > wiadomości wysyłanych przez ich serwer będą dołączane reklamy.

    Winien jest moderator, który znając problem nie podjął żadnych kroków
    zaradczych.

    > A jakie środki nacisku ma moderator na administratora serwera?

    1) Dyskusja i próba przekonania - nie pozbawiona szans sukcesu.
    2) Zmiana serwera, z którego korzysta. Jak już zostało tu podniesione,
    nie wydaje się, by istniał w *.pl administrator dużego, poważnego
    serwera, który nie byłby skłonny przygarnąć moderatora, szczególnie
    gdy ten ostatni znalazł się w tak mało komfortowej sytuacji na skutek
    działań admina-amatora.

    > Z jego wypowiedzi wynikało, że tylko atcom świadczył usługę na
    > sensownym poziomie, dlatego został wybrany.

    To oczywiście czysta retoryka. Wiem z doświadczenia, że zapewnienie
    wygodnego miejsca pracy osobie, która z marszu, bez wcześniejszego
    przeszkolenia, a jedynie z rozsądnym poziomem wiedzy nt. usenetu
    i środowiska, w którym przyjdzie jej pracować, ma zostać moderatorem,
    zajmuje raptem kilka godzin. W przypadku osoby, która po prostu
    'zmienia miejsce pracy' ten czas byłby rzecz jasna znacząco krótszy.

    --
    (-) Łukasz Grochal lukie [at] berdyczow.org
    (PGP key / SSL cert itp.)
    ____________________________________________ http://www.berdyczow.org/ __
    Bardziej interesują mnie prawa człowieka niż prawa kobiet. /Madonna/

  • 40. Data: 2003-08-26 00:01:02
    Od: "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości news:873cfptlb0.fsf@larch.priv.rotfl.eu.org...

    > Dobrze. Postaram się prościej i bardziej formalnie. Fakt doklejania
    > stoi w sprzeczności z zasadami. Zasady są łamane na skutek doklejania.

    To wiem. Zasady znam.

    > Tak.

    I o to chodzi. Zarzuty wobec moderatora są niesłuszne. Winny jest Atcom, a
    dokładniej osoba, która zadecydowała, że do wszystkich wiadomości wysyłanych
    przez ich serwer będą dołączane reklamy. Być może decydentem był admin
    Atcomu być może nie. Nie wiem.

    > Moderator zezwala na tę ingerencję. To wystarcza.

    A jakie środki nacisku ma moderator na administratora serwera? Z tego co
    wiem to żadne. Może co najwyżej wysłać list, podobnie jak każdy inny
    użytkownik, wskazujący na łamanie zasad.

    > Moderator ma obowiązek zadbać, żeby efekt jego pracy był OK. W tym
    > przypadku tak nie jest.

    Patrz wyżej. W jaki sposób?Jakie moderator ma możliwości techniczne aby na
    administratorze serwera wymóc odpowiednie zachowanie? Może jedynie zmienić
    serwer. Z jego wypowiedzi wynikało, że tylko atcom świadczył usługę na
    sensownym poziomie, dlatego został wybrany. I do ostatnich dni usługa była
    dobrze wykonywana.

    [...]
    > Nie. Należy do Tomka Surmacza i Michała Jankowskiego.

    Wiem. Temat wałkowany co jakiś czas. Ponieważ oni są właścicielami pl.*,
    dysponują autorytetem i możliwościami technicznymi aby zdyscyplinować
    administratora serwera, to oni powinni się tym zająć. W końcu atcom narusza
    na _ich_terenie_reguły_przez_nich_ ustalone.

    --
    pozdrawiam
    Jarosław Wiechecki