PracaGrupypl.praca.dyskusjepensje w Irlandii i UK › Re: pensje w Irlandii i UK
  • Data: 2007-01-08 08:46:39
    Temat: Re: pensje w Irlandii i UK
    Od: " Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    X-No-Archive:yes
    W wiadomości <news:ensvld$20u$1@inews.gazeta.pl>
    Immona <c...@n...gmailu> pisze:

    > Wynajmowanie u kogos pokoju z kuchnia, gdy sie nie jest juz
    > studentem-kawalerem to sytuacja na tyle nietypowa i swiadczaca o
    > niskim statusie ekonomicznym

    Ale jakie to ma znaczenie?
    Napisałam jedynie, że za kwotę 400 funtów można wynająć normalny, przyzwoity
    (widziałam zdjęcia) samodzielny pokój z kuchnią i łazienką (bez opłat w
    postaci żetonów do bojlera itp.) który nijak ma się do "meliny" wynajmowanej
    do spółki z kilkoma osobami, o którym wspominał Herkules. Ergo - żeby
    normalnie mieszkać nie trzeba wydawać 1000 funtów miesięcznie i tylko o to
    mi chodziło.

    > ze nie nadaje sie na przyklad "zwyczajnosci".

    A co wg Ciebie stanowi zwyczajność? Kupno mieszkania własnościowego?
    Wynajmowanie mieszkania kilkupokojowego? Domu?
    Bo dla mnie wynajmowanie kawalerki (gdy wyjechało się tam samemu) jak
    najbardziej jest zwyczajnością.

    --
    Nixe