PracaGrupypl.praca.dyskusjepensje w Irlandii i UK › Re: pensje w Irlandii i UK
  • Data: 2007-01-08 10:29:23
    Temat: Re: pensje w Irlandii i UK
    Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

    X-No-Archive:yes
    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> napisał

    > To zalezy co kto rozumie przez 'normalnosc'.

    Oczywiście. Dla jednych będzie to kawalerka dla innych willa z basenem.

    > Ale kawalerka, to nie 'samodzielny pokoj z lazienka' w jakims domu.

    A co to za różnica?
    Ma osobne wejście, swoją łazienkę i kuchnię.
    Tyle tylko, że nie jest to kawalerka w bloku, lecz w dużym domu (coś a'la
    pensjonat, ale ta kobita mieszka tu sama i czasem tylko wynajmuje pokoje
    ludziom), gdzie takich pokoi jest więcej.

    > Poza tym jak ktos ma rodzine i dzieci, to kilkupokojowe mieszkanie jest
    > normalna sytuacja, ktora moznaby nazwac 'zwyczajnoscia'.

    Ale jego rodzina mieszka w Polsce. Po kija ma wynajmować mieszkanie
    kilkupokojowe?
    Zwłaszcza w sytuacji, gdy siedzi tu dopiero 4 miesiące i nie jest jeszcze na
    100% pewien, czy zostanie i sprowadzi rodzinę czy też wróci.
    Zresztą naprawdę nie rozumiem, o czym my rozmawiamy. Jeden będzie chciał
    mieszkac w apartamencie w City, inny w kawalerce na przedmieściach. Ja piszę
    tylko i wyłącznie o tym, że niski czynsz nie oznacza, że mieszkać się będzie
    w slamsach dzielonych z rodakami (w tym wspólny kibel, lodówka i gacie ;-)

    > A wtedy koszta w Londynie to prawie zawsze minimum 1000 funtow
    miesiecznie.

    Już widzę tych wszystkich ludzi, którzy tu nie mieli za co żyć i dlatego
    wyjechali za chlebem, jak masowo wynajmują mieszkania za 1000 funtów
    miesięcznie :>

    > Ogolnie to wszystko sie rozbija o to, czy chcemy zyc za minimalne
    pieniadze,
    > czy zyc normalnie.
    > Jedno z reguly wyklucza drugie.

    To powiem mu przy najblższej okazji, że jest farciarzem.
    Mieszka normalnie i za niewielkie pieniądze.
    Niejeden nie ma takich warunków tu, w Polsce.

    N.