PracaGrupypl.praca.dyskusjepensje w Irlandii i UK › Re: pensje w Irlandii i UK
  • Data: 2007-01-08 19:25:14
    Temat: Re: pensje w Irlandii i UK
    Od: " Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    X-No-Archive:yes
    W wiadomości <news:PEwoh.17364$j7.338297@news.indigo.ie>
    gslabs <g...@w...pl> pisze:

    > Czyli mieszka w tzw. flat. Zapytaj go jeszcze o standard. Linoleum na
    > podlodze, rozkladana prycza, a zlew i turystyczna kuchenka w rogu robia za
    > kuchnie - to jest najczesciej spotykany obrazek. Nie mowie, ze Twoj
    > kolega tak ma.

    A czytasz wszystkie posty jak należy? :) Napisałam, że widziałam zdjęcia z
    tego mieszkania.
    Nie, nie ma linoleum ani pryczy. Jest to duża sypialnia z małżeńskim łożem,
    dodatkowo kącik rekreacyjny (kanapa i fotele), jakieś szafy, regały na
    książki, stół, krzesła. Na podłodze parkiet i dywan. Normalny pokój. Kuchnia
    też normalna - z lodówką, ciągiem kuchennym, stołem. Łazienka podobnie. Tu
    akurat zdjęć nie widziałam, ale wiem, że jest wanna z typowym, durnym
    angielskim kranem z dwiema wylewkami.

    > Oznacza czesto cos gorszego, ukrytego pod inna nazwa. Patrz wyzej.

    Patrzę i jakoś nie widzę w opisie, który - w odróżnieniu od Ciebie -
    przedstawiłam jako rzeczywisty, niczego gorszego od slamsów.
    Ale dobrze, umówmy się, ze kolega miał faktycznie farta z tą ceną i
    mieszkaniem, bo widzę, że już kolejnej osobie trudno uwierzyć w fakt, że za
    400 funtów można żyć w normalnych, ludzkich warunkach.

    --
    Nixe