PracaGrupypl.praca.dyskusjeRe: paragraf 52 › Re: paragraf 52
  • Data: 2007-08-02 06:05:16
    Temat: Re: paragraf 52
    Od: Gienek <g...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Co innego jawne przekręty i stałe wykorzystywanie pracownika jako
    > norma działania, ale szczerze mówiac nie zetknąłem się z czymś takim -
    > może miałem szczęście, a może wybieralem sobie dobrze pracodawców...

    Na pewno albo jedno albo drugie. Ja też nie mam nic przeciwko zostaniu po
    godzinach od czasu do czasu za darmo ale jeśli kierownik przychodzi i mówi
    od dziś pracujemy normalnie czyli od 7:00 do 19:00 i to trwa kilka miesięcy
    to już nie jest normalne pomimo że za nadgodziny płacili a było to w firmie
    która zatrudniała ponad 1000 osób. http://www.pronar.pl

    Nie jest też normalne wsadzanie pracowników na maszyny które mają grubo
    ponad 40 lat i nie spełniają minimalnych wymogów bezpieczeństwa. Dodam
    tylko że zostało kilka palców w tych maszynach. Na zebraniu jeden z
    dupolizów szefa powiedział żeby nie wzywać karetki pogotowia jak nic
    wielkiego się nie stało (chodziło mu chyba o ucięcia palca) bo jak jadą do
    nas na sygnale to źle świadczy o firmie. Wiem że to sceneria jak z Horroru
    ale niestety tak właśnie produkuje się podzespoły niezbędne do produkcji
    Lanosa http://www.dzt.com.pl/ Walczyłem z szefem prawie od samego początku
    żeby wyposażyć maszyny w odpowiednie zabezpieczenia. Usłyszałem tylko "Ja
    na twoje fanaberie nie będę marnować pieniędzy."

    I ja mam pracować tak jakbym pracował u siebie u takich wyzyskiwaczy?
    Zarówno w jednym jak i drugim przypadku podziękowałem za współpracę.