PracaGrupypl.praca.dyskusjeRe: paragraf 52 › Re: paragraf 52
  • Data: 2007-08-02 07:01:49
    Temat: Re: paragraf 52
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jackare pisze:
    > . Ale jakbym w
    >>
    > Ale czy to nie jest jakiś przerost formy nad treścią- teoria spiskowa, szara
    > sieć, układy itd?
    > Pracowałem w różnych firmach małych i dużych i zawsze wszystko polegało na
    > tzw "dogadaniu się" bez uciekania się do zapisów KP i jakiegoś usztywniania
    > stanowisk i okopania się na pozycjach przez każdą ze stron. Prawdę mówiąc
    > nigdy nie miałem takich odczuć że ktos chce mi dokopać, wygryźć mnie i
    > dotyczyło to zarówno współpracowników, pracodawców i podwładnych, a
> [...]

    Po prostu miales szczescie, ja tez w sumie po za moze dwoma incydentami
    nie moge powiedziec, by bylo cos nie tak, ale w innych dzialach, gdzie
    byli inni przelozeni to roznie bywalo, raz lepiej, raz gorzej. Doszlo do
    tego, ze czesc pracownikow zazyczyla sobie, by wszelkie polecenia
    wysylac mailem badz sms-em, ew przynosic na pismie... Co by nie bylo
    mieli powod. Dlatego wiem, ze moze byc roznie i roznych mozna miec
    przelozonych.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl