PracaGrupypl.praca.dyskusjepalacz lub nie › Re: palacz lub nie
  • Data: 2006-12-31 05:55:36
    Temat: Re: palacz lub nie
    Od: "CZYŚCIWO" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "grom@x" <gromax@_skasuj_.interia.pl> napisał w wiadomości
    news:en7ga5$a83$1@inews.gazeta.pl...

    > Tak że sorry, ale nikt mi nie wmówi że statystyka daje cośkolwiek więcej
    > ni satysfakcję (i czasem kasę) dla obliczającego.

    Bo ze statystyką jest troche tak, jak z papierem zatytułowanym "umowa o
    pracę".
    Cienkie bolki, które nie mają pojęcia co na ten papier wpisać, zarabiają 900
    brutto i satysfakcje ma tylko księgowa, która im oblicza wypłatę.
    Ci, którzy mają pojęcie o temacie, wiedzą jakie dane wpisać i zarabiają 9000
    brutto :)

    --
    CZYŚCIWO tekstylne odnawialne= brak odpadów!
    www.mewa-service.pl