PracaGrupypl.praca.dyskusjepalacz lub nie › Re: palacz lub nie
  • Data: 2007-01-01 16:21:36
    Temat: Re: palacz lub nie
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:7745.00000027.45992650@newsgate.onet.pl Tomek
    <k...@v...pl> pisze:

    Tak sobie wróciłem z sylwka, patrzę, a tu na grupie wszystko po staremu.

    > A jak uslysza ze mogą poszukać sobie innej pracy? I to powinni uslyszeć.
    > To pracodawca rzadzi a nie robotnik najemny.
    Tak ci się tylko wydaje.

    > w ramach pokazania im gdzie miejsce robotnika
    Wyjątkowo prostackie podejście.

    > Jak ktoś chce mieć życzenia to może sobie firmę
    > zalożyć.
    Jak się komuś coś nie podoba, to może nie zakładać firmy. Przymusu nie ma.

    > Jak tacy dobrzy to dlaczego nie mają swoich firm?
    Posiadanie firmy nie ma nic wspólnego z tym czy ktoś jest "dobry" czy nie.
    Tylko w nielicznych już dziś, białoskarpetowych skansenach umysłowych
    jeszcze się można z takim "poglądem" zetknąć.

    > Robol to robol, bez względu na to czym się zajmuje.
    Robolem można przestać być.
    Kretynem - nie.
    Bycie robolem nie hańbi.
    Kretynem - hmm, wiadomo...

    > W pracy ma pracować i nie podskakiwać.
    Nie ty będziesz ustalał co on ma robić. Za krótki jesteś. Tacy jak ty to
    mają kilkadziesiąt km codziennie do pracy dojeżdżać, a nie pyskować. I
    cieszyć się, że mają dokąd dojeżdżać.

    > Dojeżdzalem niedawno prawie codziennie 100 km pociągiem do
    > pracy.
    Trzeba było sobie założyć firmę. W domu. Nie musiałbyś dojeżdżać.

    --
    Jotte