PracaGrupypl.praca.dyskusjeopóźnienia na p.p.oferowana › Re: opóźnienia na p.p.oferowana
  • Data: 2004-05-19 16:56:48
    Temat: Re: opóźnienia na p.p.oferowana
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kania wrote:
    > Dobre wychowanie tego wymaga, nie sadzisz?

    Nie sądze. ICMTZ?

    > Mam nadzieje, ze to co obserwujemy od poniedzialku to tendencja stala, a nie
    > tymczasowe dzialanie w celu uciszenia niezadowolonych uzytkownikow.

    Ręce opadają po prostu jak się czyta takie wypociny. Ukazują się częściej,
    bo zależy nam by docierały szybciej a nie by kogoś uciszać. Jasne? A nie
    ukazywały się przez chwilę, bo a) moderator był jeden b) odpisywaliśmy
    na maile do tych, którzy przysyłali ogłoszenia niezgodne z FAQ i akurat
    zrobiło się tych ogłoszeń tak dużo, że chwilowo proces stanął. Nie wiem
    jak Przemek, ale ja zgodnie z sugestiami z dyskusji tutaj puszczam już
    tylko prawidłowe ogłoszenia a tych, którym nie chce się przeczytać FAQ
    ignoruję. Chyba, że przyślą zapytanie na skrzynkę, dlaczego ogłoszenie
    się nie ukazało. Tych zapytań póki co jest na tyle niedużo, że można
    odpisywać.

    Przykro mi.

    --
    Dariusz Jaworski

    PGP key fingerprint: 9FBC7DB3D28AB181F1838C321ACFDD74 / id: 6438E6C1