PracaGrupypl.praca.dyskusjeopóźnienia na p.p.oferowana › Re: opóźnienia na p.p.oferowana
  • Data: 2004-05-12 13:06:28
    Temat: Re: opóźnienia na p.p.oferowana
    Od: "praca.pl" <z...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > jestem ZA.
    >
    > na swoje ogłoszenie czekalem prawie tydzien.

    wydaje mi sie, ze to nic nie da, w usenecie nie ma demokracji
    jeden czlowiek decyduje kto zostanie moderatorem

    sprawe moze rozwiazac obecnosc kilku moderatorow
    wieksza jest szansa na obecnosc ktoregos z nich i publikacje ogloszen

    uprzedzajac kasliwe wypowiedzi uprzedzam, ze nie mam zamiaru kandydowac na
    te funkcje

    --
    pozdrawiam

    Krzysztof Kirejczyk