PracaGrupypl.praca.dyskusjeopóźnienia na p.p.oferowana › Re: opó?nienia na p.p.oferowana
  • Data: 2004-05-12 14:53:56
    Temat: Re: opó?nienia na p.p.oferowana
    Od: Przemek Wrzesiński <p...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pięknego dnia Wed, 12 May 2004 13:17:01 +0200, osobnik ukrywajacy sie pod
    pseudonimem Piotr Żebrowski <p...@o...pl> w wiadomosci
    <c7t137$8sd$1@news.onet.pl> napisal/a:

    >bujasz.. byly i spelnialy wymogi i zostaly puszczone 3 dni po wyslaniu [w
    >tym moje]

    Byl weekend :P

    >nie sądzę .. bo to ja szukam pracownika i miałem nadzieje na znalezienie
    >kandydatów bez dodatkowych przesunięć w terminach

    No to w czym problem? A jesli szukasz pracownika na 'gwalt' to nie dziw
    sie, ze mozesz ich nie znalezc w ciagu 24h.

    >nie mam na to czasu dlatego sie nei podejmuje

    Czyli sobie ponarzekasz ale nic w tym kierunku by cos zmienic nie zrobisz?

    >IMO to nie jest śmieszne

    Nie jest, wiec dlaczego proponujesz aby zajmowala sie tym osoba zwiazana z
    jakas firma?

    Przemek