PracaGrupypl.praca.dyskusjeogloszenie skomentowane lekko zlosliwie ;>>> › Re: ogloszenie skomentowane lekko zlosliwie ;>>>
  • Data: 2003-11-20 17:45:27
    Temat: Re: ogloszenie skomentowane lekko zlosliwie ;>>>
    Od: " leszek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    mikl <i...@w...to.poczta.onet.pl> napisał(a):

    > panowie, zaraz sie nazwe firma XENON Technology z amerykanskim kapitalem,
    > skrobne sobie ogloszenie ze szukam tego i tego, wy przeslecie mi cv
    > (pogladam sobie, moze cos mi sie przyda) + linki (pomysly sie przydadza),
    > wyceny stronek. Mi informacje zawsze sie przydadza, nie sadzicie ?

    Wybacz, ale cosik trujesz. Dlaczego z góry zakładasz, że masz do czynienia z
    oszustami ? Ogłoszenie jest najnormalniejsze na świecie.

    Nie znam powodów, dla których ktoś miałby robić takie bzdury w celu
    uzyskania pomysłów, linków i cenników. Na cholerę ktos ma oglądać CV - jeśli
    od studentów to nic ciekawe. Jeśli chodzi o ceny, to informacja
    bezwartościowa - co z tego, że ileś osób przysle jakies prace i poda cenę
    wykonania. Ceny sa i tam umowne, informacje generalnie bez wartości.

    Cosik ma wrażenie, że robisz z igły widły.