PracaGrupypl.praca.dyskusjeogloszenie skomentowane lekko zlosliwie ;>>> › Re: ogloszenie skomentowane lekko zlosliwie ;>>>
  • Data: 2003-11-21 01:13:42
    Temat: Re: ogloszenie skomentowane lekko zlosliwie ;>>>
    Od: "PiotrG" <p...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > a Wasze uwagi typu
    >
    > "No wlasnie - wykorzystanie konta darmowego jest na grupach dyskusyjnych
    > jak najbardziej uzasadnione.
    > Oczywiscie, dla niektorych, jest powodem nieufnosci - pewnie firma chce
    sie
    > ukryc itd."
    >
    > sa dla mnie smieszne :-) nie obrazajac nikogo oczywiscie.
    > -------------------------------
    >
    > adduser p...@x...pl
    Chyba: adduser praca
    Od kiedy to w nazwie usera podaje sie domene ;-)))))))))))))))))
    Dla mnie tez smieszne ;-)

    p...@w...xenon.pl
    > wiec co ma do tego spam, to argument ktory do mnie nie przemawia.
    Kurde, ten gosc mnie rozwala ;-))))))))
    Czy ty widziales kiedys firme wieksza od garazowej? A mozesz sobie wyobrazic
    np. to, ze ten kto daje ogloszenie nie jest administratorem, bo
    administrator wraz
    z serwerem pocztowym spokojnie sobie siedza w centrali np. w Niemczech?
    Nie mozesz? Szkoda, bo tak jest z reguly w firmach nalezacych do wiekszych
    korporacji.
    Nie wspominam tutaj o chorych czasami procedurach, szczegolnie w niektorych
    firmach z ISO9001 - zalozenie konta trwac moze nawet tydzien (znam
    przynajmniej 2 takie duze firmy).
    A jesli uwazasz, ze spamu nie ma co sie bac, to pozwol, ze zforwarduje na
    Ciebie
    te maile, ktore sa odsiewane przez nasz filtr - jakies 70...200 dziennie.
    Chcesz?

    Stary, zanim sie wypowiesz na jakis temat to upewnij sie, ze masz o nim
    jakies
    pojecie, bo szkoda czasu. Przede wszystkim naszego.

    PiotrG