PracaGrupypl.praca.dyskusjeogloszenie skomentowane lekko zlosliwie ;>>> › Re: ogloszenie skomentowane lekko zlosliwie ;>>>
  • Data: 2003-11-21 13:19:57
    Temat: Re: ogloszenie skomentowane lekko zlosliwie ;>>>
    Od: "PiotrG" <p...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > nie podaje sie, tu nie chodzilo o intrukcje zakaldania usera tylko o
    > przyklad.
    Kiepski przyklad. Rozumiem, ze powinna to wykonac panna z HR?

    > wyobrazic
    > niektorych
    >
    > Rozumiem ze pracujesz w tesco na kasie, albo na magazynie sadzac po tym co
    > mowisz.
    Nie. Dlaczego?

    > Jeszcze do tego te twoje kompleksy hehe.
    ????? Rozjasnisz?

    > trzeba byc tepym jak np. ty zeby pisac takie bzdety. dla mnie juz smieszny
    > nie jestes, tylko glupi.
    No to mi dowaliles ;-)
    Rozladowales frustracje?

    > o wlasnie, rowniez ci sie to przyda.
    Myslalem o ty, zeby jakos sie skonfrontowac, ale w sumie po co?
    Zycie i tak nakopie ci do czterech liter, i kiedys moze zmadrzejesz.

    Odpowiesz mi jeszcze na pytania, ktore zadalem powyzej, czy juz
    sie obraziles na smierc?

    PiotrG