PracaGrupypl.praca.dyskusje › oferta pracy w firmie Thomson

  • 1. Data: 2004-01-08 13:40:36
    Temat: oferta pracy w firmie Thomson
    Od: "Mateusz Szymon" <m...@N...gazeta.pl>

    Witam

    Interesuje mnie opinia wszytskich, którzy pracują lub pracowali w tej firmie.
    Jaka jest atmosfera, ludzie, warunki pracy itp.

    Będę wdzięczny za informację

    pozdrawiam

    Mateusz

  • 2. Data: 2004-01-08 17:29:13
    Temat: Re: oferta pracy w firmie Thomson
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mateusz Szymon" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    firmie.
    > Jaka jest atmosfera, ludzie, warunki pracy itp.

    Na to ci nie odpowiem, ale zastanawiajace jest, ze na te same stanowiska co
    pare miechow pojawiaja sie te same oferty.
    pozdr
    /p

  • 3. Data: 2004-01-15 07:26:16
    Od: "dx" <d...@f...com.pl>

    > Na to ci nie odpowiem, ale zastanawiajace jest, ze na te same stanowiska
    co pare miechow pojawiaja sie te same oferty.
    > pozdr
    > /p

    Tez nie pracowalem, bylem jednak na rozmowie w Zyrardowie. I juz po rozmowie
    wiedzialem, ze nie chcialbym tam pracowac. Tak zestresowanej szefowej Dzialu
    Personalnego nigdy nie spotkalem, rozmowa byla chyba 10-krotnie przrywana
    dzwonkiem jej tel. komorkowego, trzesacymi rekoma odbiera go i rozmawia z
    dyrektorem, kolejna rozmowa z Pelnomocnikiem ds. Jakosci - podobna,
    sfrustrowany, smutny i przygnebiony. Na moje pytanie o historie oferowanego
    stanowiska, odpowiada, ze to wakat a poprzednik zrezygnowal,
    bo....milczenie.....Jedyne, co mi odpowiadalo to forma jednostopniowej
    rekrutacji.
    Pozdrawiam, darek

  • 4. Data: 2004-01-15 21:19:15
    Od: "Monika" <monpaj@usun_wp.pl>

    praca na produkcji jak w obozie - relacja byłego pracownika!

    Użytkownik "Agnieszka" <a...@t...net> napisał w
    wiadomości news:e7170c55.0401150322.19101d80@posting.google.com

  • 5. Data: 2004-01-16 21:12:22
    Od: "mdrok" <m...@p...neostrada.zyrRevers>

    Użytkownik "Monika" <monpaj@usun_wp.pl> napisał w wiadomości
    > praca na produkcji jak w obozie - relacja byłego pracownika!

    Ja tam pracowalem na produkcji i w pelni sie z tym zgadzam!!!
    Istny koszmar.