PracaGrupypl.praca.dyskusjeoferta pracy w firmie Thomson › Re: oferta pracy w firmie Thomson
    From: "dx" <d...@f...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: oferta pracy w firmie Thomson
    Date: Thu, 15 Jan 2004 08:26:16 +0100

    > Na to ci nie odpowiem, ale zastanawiajace jest, ze na te same stanowiska
    co pare miechow pojawiaja sie te same oferty.
    > pozdr
    > /p

    Tez nie pracowalem, bylem jednak na rozmowie w Zyrardowie. I juz po rozmowie
    wiedzialem, ze nie chcialbym tam pracowac. Tak zestresowanej szefowej Dzialu
    Personalnego nigdy nie spotkalem, rozmowa byla chyba 10-krotnie przrywana
    dzwonkiem jej tel. komorkowego, trzesacymi rekoma odbiera go i rozmawia z
    dyrektorem, kolejna rozmowa z Pelnomocnikiem ds. Jakosci - podobna,
    sfrustrowany, smutny i przygnebiony. Na moje pytanie o historie oferowanego
    stanowiska, odpowiada, ze to wakat a poprzednik zrezygnowal,
    bo....milczenie.....Jedyne, co mi odpowiadalo to forma jednostopniowej
    rekrutacji.
    Pozdrawiam, darek