PracaGrupypl.praca.dyskusje › szukam pomocy z zakresu prawa pracy

  • 1. Data: 2004-01-08 10:11:55
    Temat: szukam pomocy z zakresu prawa pracy
    Od: "Tomasz Nowak" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Szukam kogos kto moze udzielic mi porady z dziedziny prawa pracy. Sytuacja w
    firmie w ktorej pracuje jest bardzo nieciekawa. bylem z tym problemem w PIP-
    ie ale oni tam raczej udzielaja informacji o przepisach niz radza jak sie
    zachowac i jak pracownik ma sie zabezpieczyc. Czy ktos moze mi udzielic
    porady. Bede wdzieczny za pomoc.
    Prosze o kontakt na adres a...@g...pl

  • 2. Data: 2004-01-08 18:57:59
    Temat: Re: szukam pomocy z zakresu prawa pracy
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Thu, 8 Jan 2004 10:11:55 +0000 (UTC), "Tomasz Nowak"
    <a...@g...SKASUJ-TO.pl> zakodował:

    >Czy ktos moze mi udzielic
    >porady.

    Tak

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 3. Data: 2004-01-09 09:34:50
    Od: "Redakcja Artserwis.pl" <r...@a...pl>

    Użytkownik "Tomasz Nowak" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ie ale oni tam raczej udzielaja informacji o przepisach niz radza jak sie
    > zachowac i jak pracownik ma sie zabezpieczyc. Czy ktos moze mi udzielic

    dział "FAQ prawne" na stronach Artserwis.pl (www.prawnik.artserwis.pl)

    Znajdują się tam działy:
    - prawa autorskie i pochodne
    - ochrona praw konsumenta
    - prawo internetu i nowych technologii
    - ochrona danych osobowych i wizerunku
    - prawo pracy
    - umowy w życiu codziennym

    Ponadto zawsze można spytać pana Rudaka o konkretną kwestię.

    pozdrawiamy
    Redakcja Artserwis.pl