PracaGrupypl.praca.dyskusje › uwaga na agencję reklamową K.. z Krakowa

  • 1. Data: 2004-01-08 11:33:24
    Temat: uwaga na agencję reklamową K.. z Krakowa
    Od: "Nin" <d...@o...pl>

    Jest taka krakowska agencja reklamowa, która nazywa się K.. (na razie nie
    ujawniam, ale zainteresownych naprowadzi na trop). Agencja jest znana w branży.
    Stosuje dziwne i bezprawne praktyki przy zatrudnianiu. Znam osoby, które
    pracowały tam przez cały czas "na czarno", ponad rok, do chwili odejścia, przez
    ten czas nie mogły się doprosić o umowę. Zatrudnia też wielu studentów w ten
    sposób.
    Naciekawsze jest to, że pod koniec pierwszego, próbnego niby, miesiąca pracy,
    okazało się, że wypłata im się nie należy, no bo to przecież szkolenie,
    wdrażanie - jak właściciele wyjaśniali.

    Proszę o kontakt innych, którzy pracowai lub tam pracują i mają podobne
    problemy.

    Nin.

  • 2. Data: 2004-01-08 21:19:17
    Temat: Re: uwaga na agencję reklamową K.. z Krakowa
    Od: m...@o...pl

> [...]
    > okazało się, że wypłata im się nie należy, no bo to przecież szkolenie,

    To chyba norma w agencjach reklamowych, zwłaszcza agencjach, które lubią mówić o
    sobie że są agencjami PR. W Krakowie, w którym nie brakuje inteligentnych młodych
    ludzi człowiek jest tani, może pracować jak widać nawet za darmo. Otarłem się o to w
    agencji H. Pozdraw.