PracaGrupypl.praca.dyskusje › Resume a CV

  • 1. Data: 2004-01-08 09:42:50
    Temat: Resume a CV
    Od: "abs" <a...@a...net.pl>

    Czym resume rozni sie od CV ? Czy jest to po prostu list motywacyjny ?
    Pozdrawiam,
    ABS

  • 2. Data: 2004-01-08 09:51:00
    Temat: Re: Resume a CV
    Od: "Dora" <d...@p...onet.pl>

    > Czym resume rozni sie od CV ? Czy jest to po prostu list motywacyjny ?
    > Pozdrawiam,
    > ABS

    Słownik Wyrazów Obcych:
    "résumé

    [rezüme]
    krótkie streszczenie, podsumowanie (dyskusji, rozprawy itp.)
    <fr.>"

    Wiec myślę, że bardziej chodzi o nowsze nazewnictwo CV

    Pozdr
    Dora

  • 3. Data: 2004-01-08 10:10:30
    Od: a&e <a...@w...op.pl>

    nie zaglebiajac sie w znaczenie slowa resume, chodzi o calosc dokumentow
    jakie przedkladasz potencjalnemu pracodwacy: cv, list mot., dyplom,
    referencje, portfolio i takie tam
    pozd
    Ewa

  • 4. Data: 2004-01-08 11:45:02
    Od: "pablo rossi" <l...@p...onet.pl>

    > Czym resume rozni sie od CV ? Czy jest to po prostu list motywacyjny ?

    jesli chodzi o stany zjednoczone, to tam nie ma czegos takiego jak CV - jest
    resume wlasnie.

    czyli cv = resume :)

    polecam http://www.monster.com/