PracaGrupypl.praca.dyskusjeoferta pracy - kodeks pracy czy handlowy › Re: oferta pracy - kodeks pracy czy handlowy
  • Data: 2008-02-11 20:32:24
    Temat: Re: oferta pracy - kodeks pracy czy handlowy
    Od: "pampalini" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak to czemu? Bo jemu się należy! Za to, że jest i żyje...
    >
    > Pier.olona postawa roszczeniowa.
    mysle ze to wyjasnia temat, który poruszylem.
    Zadalem grzecznie pytanie który kodeks i czy jaki kolwiek ma w przypadku ofert
    pracy zastosowanie i czy mozna domagac sie zwrotu kosztów jesli wynoszą one np.
    200 zł.

    Powyzsze posty najlepiej swiadczą o podejsciu co poniektórych nie tylko do osób
    zainteresowanych tematem ale podejrzewam do ludzi wogóle.
    Zadanie pytania porównują koledzy do postawy roszczeniowej gdzie na calym
    swiecie płaci sie ludziom za zmarnowany dojaz ( stary przykład z
    karetką,zamówioną taksówką czy zwykła pizzą).
    Postawa szanownych kolegów pokazuje dlaczego rynek pracy jest jaki jest i
    dlaczego Polacy za granicą najbardziej unikają Polaków a zamiast kultury i
    najzyklejszej przyzwoitości lecą wyzwiska.
    Znam z autopsji przypadek gdzie Aglik przyjechał swoim autem osobiście po
    kandydata na stanowisko taśmowe w fabryce w Wielkiej Brytanii.
    Wiem ze tu nie Anglia co widac po Twoim języku wiec schodząc na ten poziom
    wzajemnej wymiany poglądów zapytam czy:
    masz jeszcze jakieś pier.olone roszczenia apropo's moich pytań na forum?