PracaGrupypl.praca.dyskusjeodmowa pracy › Re: odmowa pracy
  • Data: 2005-02-02 20:27:56
    Temat: Re: odmowa pracy
    Od: Wieslaw Lubas <v...@m...put.poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kira wrote:
    > Tu nie chodzi o to jaka jest godna. Tu chodzi o to, ze jesli ten
    > konkretny student jest w czyms _dobry_ i zamierza w tym wlasnie
    > pracowac, i istnieje realna na to mozliwosc, to pokazywanie mu
    > palcem drogi do kasy w TESCO jest idiotyzmem.

    A jaki jest miernik bycia dobrym? Bo mi sie wydaje, ze m.in. praca. Jak
    jest dobry to sobie poradzi. Nawet nie dojdzie do UP i znajdzie prace.
    Jak jest dupa - to niech bierze co wskaze UP. Jaki jest miernik
    realnosci mozliwosci? Slowo bezrobotnego? Jestem naprawde dobry i mam
    naprawde realne mozliwosci, ale dajcie mi jeszcze ubezpieczenie przez
    pol roku, bo realnie cos jednak odpadam w rozmowach w branzy IT, a do
    Tesco nie chce, bo realnie w IT bym sie sprawdzil?

    Jesli _wydaje mu sie_ ze jest dobry to niech wydaje mu sie za wlasne
    pieniedze a nie podatnika. A jak jest naprawde dobry a pracy nie ma, to
    nic tylko wlasna DG i wykosic te miernoty z rynku, co to go nie chca
    zatrudnic.

    WL