PracaGrupypl.praca.dyskusjeodmowa pracy › Re: odmowa pracy
  • Data: 2005-02-02 21:51:08
    Temat: Re: odmowa pracy
    Od: Jan Kowalski <j...@k...nie-istnieje.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A jaki jest miernik bycia dobrym? Bo mi sie wydaje, ze m.in. praca. Jak
    > jest dobry to sobie poradzi. Nawet nie dojdzie do UP i znajdzie prace.
    > Jak jest dupa - to niech bierze co wskaze UP.
    To odpowiedziałeś, że wiesz dlaczego tak się dzieje, że jeśli wpiszesz
    wiek do CV, a nie jesteś młody, to tylko ubezpieczenia na życie cię
    chcą. Wg Ciebie każda taka osoba jest dupa, bo jednak trafia do UP...
    Znam (bo mam) świetnych handlowców po 50-tce, a zanim do mnie trafili,
    to po 2 lata i więcej szukali pracy!