PracaGrupypl.praca.dyskusjeodmowa pracy › Re: odmowa pracy
  • Data: 2005-02-03 07:43:42
    Temat: Re: odmowa pracy
    Od: Kira <k...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: janek.kot [Wed, 2 Feb 2005 22:08:12 +0100]:

    > Dokładnie w takiej sytuacji ja się znajduję, mgr inż. 1KPLN
    > i tak do końca życia na garnuszku rodziców. Bo właśnie zaczynałem
    > szukać pracy sam gdy zadwonili z UP bo jakaś firma szukała
    > absolwenta (czytaj taniego pracownika) - chcesz wiedzieć więcej
    > to poczytaj moje posty.

    Czytalam Twoje posty. W kazdym razie te ktore udalo mi sie guglnac.
    Wlasnie o cos takiego mi chodzi: naklanianie czlowieka do robienia
    czegos co kloci sie z jego umiejetnosciami i charakterem nie ma IMO
    wiekszego sensu. Chyba ze ten czlowiek rzeczywiscie jest w sporej
    desperacji juz, ale wtedy nie trzeba go naklaniac bo sam pojdzie.

    Nie znalazlam dlaczego nie zmieniasz pracy i skad to "do konca
    zycia". Ale moze jednak im szybciej zmienisz tym lepiej?

    Kira