PracaGrupypl.praca.dyskusjeodmowa pracy › Re: odmowa pracy
  • Data: 2005-01-31 20:44:20
    Temat: Re: odmowa pracy
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "janek.kot" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:ctm3vv$bf$1@inews.gazeta.pl...
    > a ja ją doskolanle rozumiem, 5 lat studiów i teraz zaoferują jej 850 zł
    > brutto - to płaca minimalna, nawet po podstawówce by tyle dostała. Więc po
    > co te całe studia? Byłem w takiej samej sytuacji dostałem 824 zł brutto
    > wykonuję prostą pracę z którą poradziła by sobie bez żadnych problemów
    osoba
    > po maturze, nic konkretnego się nie nauczyłem w tej pracy. Jeśli skończyła
    > dobre studia to niech szuka na własną rękę.

    No wlasnie. Po co?

    Jak sie blizej przyjzec zagadnieniu to wychodzi, ze w celu podtrzymania
    koniunktury na tynku oslug wartum 2-5 mld PLN rocznie.

    Ale to sie zauwaza (i ma sie o to pretensje) wydalo sie juz kilka(nascie)
    kPLN...

    Nie wiem jak w innych, ale w mojej branzy cholernie brakuje kolesi, ktorzy
    bez patrzenia na tece sa w stanie polozyc dobrze kable (zawodowka
    wystarczy), i kolesi, ktorzy bez patrzenia na rece sa w stanie zrealizowac
    funkcjonalnosci opisane szczegolowo w specyfikacjach (wystarczy technikum).

    Ale mam za to bogaty wybor kolesi, ktorzy przechodzili na uczelni kolo kabla
    (wiec wiedza jak go polozyc), i kolo serwera (wiec wiedza jak dziala), w
    zwiazku z czym mam wybor: albo zarywac nocki i poprawiac po niedorobionych
    inzynierach, albo patrzec im na rece zeby klient byl zadowolony) nie mogac w
    tym czasie zajac sie tematami, ktore - przy okazji - dalyby chlebus i piwko
    kilku rzemieslnikom i technikom...

    sz.