PracaGrupypl.praca.dyskusjeodmowa pracy › Re: Odp: odmowa pracy
  • Data: 2005-02-01 12:01:01
    Temat: Re: Odp: odmowa pracy
    Od: Kira <k...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Tomek [Tue, 1 Feb 2005 12:47:31 +0100]:

    > Po pierwsze: nikt w urzedach na to nie zwraca uwagi wiec mozesz
    > sobie tam i 10kplnow wpisac.

    To po co to jest?

    > Po drugie: szanuj prace innych, jezeli nie masz ochoty pracowac
    > (szukac pracy) to po kiego sie tam zarejestrowalas.

    Po pierwsze dlatego ze jestem bezrobotna a lubie miec oplacona
    skladke zdrowotna. Na wszelki wypadek.

    Po drugie podane przeze mnie warunki sa jak najbardziej powazne
    i jesli trafi sie taka oferta to sie nia zainteresuje. Watpic w
    mozliwosc jej dostania chyba jeszcze w tym kraju wolno? ;P

    > a urzad do ktorego trafilas pewnie wykorzystuje czesniej
    > zamowione wedlug starego szablonu.

    Byc moze. Poprzednich nie ogladalam wiec ciezko mi porownac.

    > a tego to juz komentowal nie bede bo szkoda czasu

    Jak nie bedziesz to po co komentujesz?

    Kira