PracaGrupypl.praca.dyskusjeodmowa pracy › Re: odmowa pracy
  • Data: 2005-01-31 20:20:51
    Temat: Re: odmowa pracy
    Od: "janek.kot" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    a ja ją doskolanle rozumiem, 5 lat studiów i teraz zaoferują jej 850 zł
    brutto - to płaca minimalna, nawet po podstawówce by tyle dostała. Więc po
    co te całe studia? Byłem w takiej samej sytuacji dostałem 824 zł brutto
    wykonuję prostą pracę z którą poradziła by sobie bez żadnych problemów osoba
    po maturze, nic konkretnego się nie nauczyłem w tej pracy. Jeśli skończyła
    dobre studia to niech szuka na własną rękę.
    W tym roku zmieniły się zasady zatrudniania absolwentów - przez pierwsze pół
    roku UP dopłaca pod warunkiem że pracodawca zatrudni na 2 lata

    Pozdrawiam
    Janek