PracaGrupypl.praca.dyskusjeod 2007 lepperowka 800zl brutto? › Re: od 2007 lepperowka 800zl brutto?
    From: the_foe <t...@W...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: od 2007 lepperowka 800zl brutto?
    Date: Fri, 27 Oct 2006 20:48:34 +0200

    Dnia Fri, 27 Oct 2006 07:54:43 +0200, czarny napisał(a):

    > oczywiście, że nagle w cudowny sposób wzrosną, bo firmy (zwłaszcza te
    > małe) nie wiedzą teraz co robić z forsą, tyle jej mają, i lekką ręką
    > podniosą pensje pracownikom. O kilkaset złotych na łebka.

    a Ty jak chleb zdrozeje o 200% to pzrestaniesz go kupowac? Jakos nie widze
    zeby firmy budowlane padaly od kosztow pracy, choc te podniosly place na
    pzrestrzeni ostatnuch 5 lat dwukrotnie. Padac moga wlasnie od tego ze brak
    im fizycznie pracownikow fachowcow, bo Ci sie zwineli na Wyspy.
    Nie wiem jak teraz, ale rok temu nasze firmy mialy najmniejszy odsetek
    kosztow pracy w strukturze kosztow w calej UE, ponizej 20%
    Problemem jest tragiczna wydajnosc, ale to nie wina pracownikow tylko firm,
    z ktorych, niestety, wiekszoasc to firmy krzak i zyja wylacznie dlatego ze
    w Polsce wciaz jest mniejsza konkurencja rynkowa i maja doplyw dotowanego
    pracownika.