PracaGrupypl.praca.dyskusjeod 2007 lepperowka 800zl brutto? › Re: od 2007 lepperowka 800zl brutto?
  • Data: 2006-10-28 06:55:23
    Temat: Re: od 2007 lepperowka 800zl brutto?
    Od: futszaK <f...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 27 Oct 2006 19:30:38 +0200, yale napisał(a):

    > Pracownicy w Polsce mają bardzo wysoką samoocenę w stosunku do swoich
    > kwalifikacji które *powinny* być w normalnym kraju miarą wynagrodzenia.

    jest to jakaś metoda, jak pracownik nie zażąda więcej to dostanie
    defaultową pensje pod tytułem najniższa krajowa i na tym się kończy

    > Uważam że kompetencje pracowników w
    > ostatnich paru latach spadły na pysk (a dokładniej część społeczeństwa która
    > zawyżała wskaźniki opuściła nasz kraj)

    ....a co gorsza ci co zostali żądają podwyżek,podwyżek i jeszcze raz
    podwyżek...

    > Mam takie pytanie, czy prowadziłeś kiedykolwiek własną działalność?
    > Jeżeli nie, to się nie dogadamy. Jestem skłonny dobrze płacić dobremu
    > pracownikowi

    wydaje Ci się, jakbyś był to ci lepsi którzy wyjechali by nadal u
    Ciebie pracowali...

    > Ale nigdy nie należy tej piramidki budować od drugiej strony, już taki
    > ustrój przerabialiśmy. Inna sprawa że u nas "biznesmen" to często wieśniak i
    > świnia liczący wyłacznie na wysokie zyski i wyzysk pracowników, eurofob,
    > nieuk ale za to cwany i chytry lis. No cóż, kapitalizmu nie da się zbudować
    > w kilkanaście lat.

    dziwne nie jest, skoro taki jeden z drugim usiłował robić coś u kogoś
    i był wyzyskiwany, założył wlasną firme, ciężko było, jedna druga,
    trzecia kontrola z różnych instytucji, jakoś to przeszedł, w końcu
    zaczęło jakoś iść no to trzeba się jakoś odkuć i w końcu dorobić

    > Osoba bez kwalifikacji, wykonująca proste czynności nie wymagające wiedzy
    > ani doświadczenia. Do wykonania czynności potrzebna jest z reguły siła
    > fizyczna.
    > Nie uważam wcale takich osób za "upośledzonych" to jest po prostu miara
    > wartości pracownika dla pracodawcy. Osoba kończąca jedynie liceum jest
    > przykładem takiej osoby - pomimo średniej na świadectwie 5.0.

    ...tyle że taki człowiek również chce zrobić opłaty, zjeść coś
    więcej jak kartofle z ogórkami, jeździć czymś lepszym od
    pordzewiałego malucha czy 20 letniego golfa a raz na rok pojechać na
    jakieś wczasy

    jak tego nie ma to nic dziwnego że nie będzie zadwolony co w dłuższej
    perspektywie przekłada się na obniżoną jego efektywność