PracaGrupypl.praca.dyskusjeobsługa komputera po studiach.. › Re: obsługa komputera po studiach..
    From: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: obsługa komputera po studiach..
    Date: 22 Jul 2003 13:50:12 -0700

    "PawełW" <f...@g...pl> writes:

    > Wiem, wiem i dlatego przestałem gonić kobiety u mnie w robocie - szczególnie
    > te trochę starsze. Ale jednak od ludzi po studiach chyba powinno się wymagać
    > pewnych umiejętności. Z drugie strony ja też czasem staję przed "wyzwaniem"
    > czegoś czego nigdy wcześnie j nie robiłem. Biorę książkę, czy pytam i się
    > uczę. Dlaczego inni nie mogą?

    odpowiedz uczciwa brzmi: bo nie chca.

    dlaczego nie chca? najczesciej powodem jest lek. ze sie zblaznia, ze
    im nie wyjdzie, ze ktos cos powie pod ich adresem, ze jak sie wychyla
    to zwroca na nich uwage... etc. itd.

    to jest bardzo silny mechanizm psychologiczny... zeby go zwalczyc,
    trzeba chciec a na poczatku w ogole zdac sobie z tego sprawe. to
    wymaga nieco autoanalizy, obserwowania siebie i swoich emocji....

    wielu ludzi, starszych zwlaszcza, przez cale zycie "uczylo sie" (za
    komuny) ze jedyna postawa zapewniajaca przetrwanie i jakies-tam zycie
    jest chowanie glowy w piasek, niewystawanie z szeregu. zbudowali wokol
    tego caly swoj swiatopoglad, znalezli racjonalne uzasadnienia.
    w momencie przyznania, ze to jest do bani, caly ich system wartosci
    runie.
    to ni jest przyjemne, wiec wola sie trzymac starego...

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net