PracaGrupypl.praca.dyskusjeobsługa komputera po studiach.. › Re: obsługa komputera po studiach..
  • Data: 2003-07-23 06:26:46
    Temat: Re: obsługa komputera po studiach..
    Od: "PawełW" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To jest typowy pogląd polskiego pracodawcy, który oczekuje przede
    wszystkim
    > bezmyślnego wykonywania wyuczonych czynności a nie twórczej pracy.
    Tak MC a świstak siedzi i zawija w te sreberka.
    "Pogląd pracodawcy" ha ha ha ha ja i pracodawca dobre brednie.. Jestem
    zwykłym pracownikiem, któremu czasem się chce.

    >Czy wiesz, że komputerowe rozpoznawanie mowy, które mogłoby by zastapić tą
    > obsługę komputera, a którego nie można po prostu zerżnąć z zagranicznych
    > źródeł ze względu na specyfike naszego języka jest w Polsce w powijakach?
    > Mozna sobie wyobrazić jaka jest róznica w wydajności pracy komputera
    > sterowanego głosem w porównaniu z tradycyjnym wklepywaniem.

    No to siedź i czekaj aż Ci dadzą komputerowe rozpoznawanie mowy - co ma
    piernik do wiatraka?

    > Studia tym się różnią od zawodówki, ze osoba po ich ukończeniu jest w
    stanie
    > po dwóch dniach obsługe tegoż komputera opanować. (jesli chodzi o
    właczenie
    > maszynerii, bo np pisanie na ślepo to co innego). Być może ten warunek
    > obejmuje tylko absolwentów studiów dziennych, a może nie. Do obsługi
    > komputera najmij osobe po zawodówce.

    Nie najmę nikogo po zawodówce bo nie ja najmuję. Nikt tu nie pisze o
    umiejętności pisania na ślepo. Tu chodzi o podstawowa obsługę komputera i
    podstawowych programów biurowych i brak przerażenia po zobaczeniu
    bylejakiego komunikatu. Obsługę po dwóch dniach opanować .. proszę proszę
    jakich to zdolnych tych absolwentów mamy mieć teraz aż po 2 dniach będą
    umieli nacisnąć jeden przycisk na obudowie ba co niektórzy to nawet się
    zalogują (zmienić hasła już nie zmienia bo to za trudne). Szkoda tylko że po
    tych dwu dniach przy byle jakim problemie woła się admina albo informatyka.
    Ja nadal uważam iż po studiach powinno się posiadać pewną podstawową wiedzę
    a w dzisiejszych czasach obsługa komputera to już wiedza podstawowa.
    PawełW.