PracaGrupypl.praca.dyskusjeobsługa komputera po studiach.. › Re: obsługa komputera po studiach..
  • Data: 2003-07-23 07:35:33
    Temat: Re: obsługa komputera po studiach..
    Od: "Andrzej Woźniak" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja sie nie wsciekam, trochę ironizuje bo Basia ani Kaziu potrafiący myśleć
    > nie mogą być informatykami.

    A cóż ja innego napisałem? Informatyk to ten kto pracuje na komputerze, a
    nie ten kto potrafi myśleć. Umiejętność myślenia jest konieczna
    informatykowi tak samo jak każdemu innemu człowiekowi.

    Specjalista zaczyna się w miejscu określonym
    > przez jakąś instytucję np. MEN. Musi osiągnąć jakiś wymagany poziom w
    danej
    > dziedzinie.

    MEN? Zastanów się ilu jest inżynierów, magistrów, doktorów nawet
    informatyki, którzy nie znaleźli pracy w swoim zawodzie, i pracują w innych,
    aby zarobić na chleb i rachunek telefoniczny. Czy są informatykami? MEN
    stwierdził że tak.
    A co z ludźmi pracującymi jako informatycy, pomimo że nie mają wykształcenia
    kierunkowego?

    Brzozowski jest specjalistą w surfowaniu, gdyż jego poziom
    > określają medale itd.itd.

    Czyli twoim zdaniem, aby zasłużyć na miano specjalisty, trzeba być mistrzem
    świata w tej dziedzinie? Lub przynajmniej zaliczać się do wąskiej czołówki?
    Odnoszę wrażenie że rozumujesz jak pewna kobieta w mojej firmie (mgr na
    kilka lat przed emeryturą), która uważa że informatyk to taki ktoś kto wie
    WSZYSTKO o komputerach, zna WSZYSTKIE programy, zna WSZYSTKO co jest
    dostępne w internecie, itp

    Odróżniając gatunki drzew, nie mozemy być
    > leśnikami.

    Znowu to samo. Leśnikiem jest ktoś kto pracuje w lesie (lub w instytucji
    związanej z leśnictwem), a nie ktoś kto umie odróżnić gatunki drzew
    Tak samo jak informatykiem jest osoba która pracuje przy komputerze, nie zaś
    ktoś kto umie komputer obsługiwać.
    pozdr.