PracaGrupypl.praca.dyskusjeobsługa komputera po studiach.. › Re: obsługa komputera po studiach..
    From: "Andrzej Woźniak" <w...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: obsługa komputera po studiach..
    Date: Tue, 22 Jul 2003 12:46:55 +0200

    Użytkownik Nina M. Miller <n...@p...ninka.net> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:m...@p...ninka.net...

    > o ja przepraszam, jesli ktos TYLKO nie ma obycia z komputerami i NIE
    > WIE, to jest to SUKCES.
    > ja sama tak mialam, nie wiem, nigdy nie probowalam - no to co?
    > sproboje, a nuz sie czegos nowego naucze, a moze sie okaze
    > zabawne. ugryzc mnie nie ugryzie, nic wiec nie strace, tak wiec
    > DALEJZE PROBOWAC I SIE UCZYC.
    >
    > ci, co maja takie reakcje jak wyzej opisana to sa raczej ci, co maja
    > nastawienie: nie bede sie uczyl tego, ba, w ogole sie nie dotkne, bo:
    > - nie potrzeba mi
    > - za trudne
    > - nie ma sensu
> [...]

    Wszystko rozbija się o strach przed nowością, na braku wiary we własne siły.
    W mojej firmie co roku przyjmowane są nowe stażystki. Ich wiedza nt.
    komputerów jest różna. Czasem wiedzą sporo, czasem zupełnie nic. (Kiedyś
    jedna dziewczyna wiedziała do czegu służy w windzie plik *.pif, ale
    próbowała go uruchamiać pod Norton Commanderem w trybie DOS). Tym nic nie
    umiejącym staram się zawsze uświadomić że komputer został wymyślony przez
    CZŁOWIEKA, i człowiek naprawdę jest w stanie nauczyć się tego używać.
    Wielu ludzi tego nie zrozumie, i to ich zniechęca do nauki i rozszerzania
    umiejętności.
    Nie przesadzałbym w oskarżaniu ludzi o złą wolę.
    pozdr.