PracaGrupypl.praca.dyskusjeobsługa komputera po studiach.. › Re: obsługa komputera po studiach..
  • Data: 2003-07-22 15:28:05
    Temat: Re: obsługa komputera po studiach..
    Od: g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Do tego (ja przynajmniej) często obserwuje u ludzi jakiś dziwny lęk przed
    > komputerem. Nie wiem z czego to wynika, ale tak jest

    A nie wydaje Ci sie ze komputer to proste uzadzenie w ktorym czasem trzeba
    czytac komunikaty na ekranie. I wlasnie gdy pojawia sie jakies okienko przy np.
    przy zamykaniu programu itp. ludzie czasem wpadaja w panike i klikaja nie nie
    nie itd. A pozniej nagle placz bo ktos nie zapisal tekstu ktory wklepywal przez
    3 godziny.
    Niestety jakies przeswiadczenie ze komputer to cos niestworzonego sprawia ze
    ludzie sie go boja.
    A wracajac do tematu - kazdy nowomianowany magister powinien znac obsluge
    komputere ale poki co to tylko marzenia :))))
    pozdrawiam
    Giene