PracaGrupypl.praca.dyskusjeobsługa komputera po studiach.. › Re: obsługa komputera po studiach..
  • Data: 2003-07-22 13:18:35
    Temat: Re: obsługa komputera po studiach..
    Od: "Sławek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej Woźniak" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:bfjch6$q8d$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik Sławek <s...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:bfjbqb$o93$...@i...gazeta.pl...
    Kazio
    > się
    >
    > Odpowiedz na pytania a nie wściekaj się
    Ja sie nie wsciekam, trochę ironizuje bo Basia ani Kaziu potrafiący myśleć
    nie mogą być informatykami. Specjalista zaczyna się w miejscu określonym
    przez jakąś instytucję np. MEN. Musi osiągnąć jakiś wymagany poziom w danej
    dziedzinie. Brzozowski jest specjalistą w surfowaniu, gdyż jego poziom
    określają medale itd.itd. Odróżniając gatunki drzew, nie mozemy być
    leśnikami. Są wrodzone specjalności np. maruderstwo, ale muszą one nas
    wyróżnić od ogółu, żeby nimi były. Częste sikanie nie może czynić z nas
    specjalistów , tylko chorych na pęcherz.