PracaGrupypl.praca.dyskusje › obsługa informatyka - stawka godzinowa

  • 1. Data: 2002-06-19 13:31:53
    Temat: obsługa informatyka - stawka godzinowa
    Od: "Rafal Likitarczuk" <r...@s...wroc.pl>

    Czy moglby mi ktos podac propozycje z wlasnego doswiadczenia ile mozna zadac
    za godzine pracy jako obsluga informatyka w firmie. Do obowiazkow nalec
    bedzie konfiguracja sieci lokalnej oraz lacza dostepu do internetu,
    instalacje systemu oraz ogolna opieka na komputerami.
    Porsze o sprecyzowanie kwoty brutto/netto.

    Pozdrawiam
    Rafał Likitarczuk

  • 2. Data: 2002-06-19 13:39:56
    Temat: Re: obsługa informatyka - stawka godzinowa
    Od: "Dorota Orzeszak" <s...@a...ca>

    Użytkownik "Rafal Likitarczuk" <r...@s...wroc.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > instalacje systemu oraz ogolna opieka na komputerami.
    > Porsze o sprecyzowanie kwoty brutto/netto.

    Z tego co wiem to za takie uslugi firmy sobie zycza od 40 zl netto w gore
    ... wszystko zalezy od firmy i od godzin przepracowanych u klienta, czasami
    zdazaja sie upusty.

    Valentine
    Poznan, Debiec

  • 3. Data: 2002-06-19 14:27:38
    Od: "AndY" <a...@i...pl>

> [...]
    >
    > Z tego co wiem to za takie uslugi firmy sobie zycza od 40 zl netto w gore
    > ... wszystko zalezy od firmy i od godzin przepracowanych u klienta,

    :) tak moze i 40 zl tez
    a sa i takie co biora 350$ / h

    zalezy na ile sie cenisz i dla jakich klientow pracujesz ...

    AndY

  • 4. Data: 2002-06-19 14:35:14
    Od: "Chester EM" <c...@w...kki.net.pl>

    Użytkownik "AndY" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

    > a sa i takie co biora 350$ / h

    ok 1000$/h - wdrożenie Siebel CRM w pewnej znanej, nie cieszącej się
    sympatią dużej firmie w Polsce ;-))

    Chester EM

  • 5. Data: 2002-06-19 14:56:21
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    "Chester EM" <c...@w...kki.net.pl> wrote in message

    > Użytkownik "AndY" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

    > ok 1000$/h - wdrożenie Siebel CRM w pewnej znanej, nie cieszącej się
    > sympatią dużej firmie w Polsce ;-))

    Ostro. Pewny niebieski gigant bierze lekko 100$ za godzine konsultacji, ale
    moim kumplom podwykonawca, firma komputerowa proponowala pomoc przy
    przeprowadzce pewnej duzej firmy - 50 zeta od karty sieciowej (tylko
    wlozenie i zamkniecie budy) - prawdziwa robote wykonywali informole w tej
    firmie (za duzo mniejsze pieniadze).
    /p

  • 6. Data: 2002-06-19 15:07:26
    Od: Darek Adamkiewicz <d...@i...com.pl>

    Chester EM wrote:

    > U?ytkownik "AndY" <a...@i...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > ok 1000$/h - wdro?enie Siebel CRM w pewnej znanej, nie ciesz?cej si?
    > sympati? du?ej firmie w Polsce ;-))
    >
    > Chester EM

    Wiesci z drugiej reki :
    700 DM/h - wdrozenie SAP-a w pewnym zakladzie branzy elektoenergetycznej

    - tyle podobno placa tez w Niemczech.

    Pozdrawiam
    Darek.

  • 7. Data: 2002-06-19 15:11:21
    Od: "Kaizen" <x...@c...sz>

    Uzytkownik "Darek Adamkiewicz" <d...@i...com.pl> napisal w
    wiadomosci news:3D109E2E.87EC004A@i7.com.pl...
    > Wiesci z drugiej reki :
    > 700 DM/h - wdrozenie SAP-a w pewnym zakladzie branzy elektoenergetycznej

    Masz dosyc stare informacje - juz od pewnego czasu jest w euro. Wczesniej
    bylo w dolcach - owszem 700, ale za dzien i konsultanta najnizszego
    szczebla.

    --
    Pozdrawiam,
    Kaizen x...@c...sz zanim zapytasz odwiedz www.google.com

  • 8. Data: 2002-06-19 16:13:59
    Od: "AndY" <a...@i...pl>

    > Masz dosyc stare informacje - juz od pewnego czasu jest w euro. Wczesniej
    > bylo w dolcach - owszem 700, ale za dzien i konsultanta najnizszego
    > szczebla.

    a wracajac do malych zuczkow i pomocy przy konfiguracji serwera albo
    postawieniu www itp to mysle ze 150 na reke nie jest przesada ...

    AndY

  • 9. Data: 2002-06-19 18:08:25
    Od: "SHAQU" <s...@w...pl>

    To ja Wam powiem.
    okolo 1000zl brutto za miesiac.
    Tak wlassnie spadaja ceny plac dla informatykow. Narobilo sie fachowcow i
    teraz w jedno miesjce czeka 100 dobrze wykwalifikowanych z papierami.
    Niestety pracodawcy nei szukaja informatykow domoroslych, ktorzy o niebo
    przewyzszaja tych po studiach. Liczy sie papier dobrej uczelni.

  • 10. Data: 2002-06-20 11:28:23
    Od: "asmira" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > instalacje systemu oraz ogolna opieka na komputerami.
    > Porsze o sprecyzowanie kwoty brutto/netto.

    Podam swoją stawkę w Szczecinie: 35 zł za pierwszą godzinę pracy, i 15 zł za
    każde następne rozpoczęte pół godziny. Jest to stawka brutto. Obejmuje
    'ratowanie' komputerów (czyli głównie odwirusowywanie, reinstalacja systemu,
    instalacja nowych programów, czasem czyszczenie systemu), zakładanie sieci,
    wykonywanie serwisów www (aktualizowanie, poprawianie czyjejś spapranej
    roboty, itp.). Do tego czasem dochodzi również opłata za dojazd - kiedy np.
    zajmuje on więcej niż pół godziny.
    Wszystko uczciwie przeliczane, bez zawyżania zużycia czasu.
    Uważam, że to uczciwa stawka dla obu stron. Dodam, że mamy w tym co robimy
    mniej więcej trzyletnie doświadczenie.

    pozdr.
    Asmira