PracaGrupypl.praca.dyskusje › obklejenie samochodu

  • 1. Data: 2002-08-04 12:40:56
    Temat: obklejenie samochodu
    Od: "MichelDiabolo" <b...@g...pl>

    Witam. Wie ktos cos na temat obklejenia samochodu reklama? Ile za takie cos
    placa i jak to zalezy od ilosci przejezdzanych kilometrow?
    Dzieki,.

  • 2. Data: 2002-08-04 19:56:14
    Temat: Re: obklejenie samochodu
    Od: "Andrzej" <a...@o...pl>

    <Użytkownik > from <b...@g...pl> wrote :

    > Witam. Wie ktos cos na temat obklejenia samochodu reklama? Ile za
    > takie cos placa i jak to zalezy od ilosci przejezdzanych kilometrow?

    Nie licz na zarobek w tej formie. Wszystkie ogłoszenia z ofertami
    takich zarobków to naciąganie.

    --
    Andrzej http://bellboy.wizytowka.pl

    "Always look on the bright side of life"
    [ Monty Python]

  • 3. Data: 2002-08-05 06:19:56
    Od: "Kudlaty" <k...@t...pl>

    wrote:

    > Nie licz na zarobek w tej formie. Wszystkie ogłoszenia z ofertami
    > takich zarobków to naciąganie.

    Niekoniecznie. Powiem tylko, że firmy, które chcą, aby wysyłać pieniądze za
    naklejkę to na pewno naciągacze. Firmy, które każą myć samochód co najmnmiej
    dwa razy w miesiącu to też naciągacze. I wreszcie firmy, które żądają limitu
    kilometrów to też naciągacze. I chyba wszystkie, które ogłaszają się w
    ogłoszeniach drobnych w gazetach. Prawdziwa firma nie potrzebuje takiej
    reklamy.
    Swego czasu słuchałem programu pana Weissa w Radiu Zet i on dzwonił do
    takich prawdziwych firm reklamowych i taki facet z takiej firmy z Gdańska o
    ile się nie mylę właśnie powiedział to co ja teraz przekazałem.

    Kudłaty

  • 4. Data: 2002-08-05 07:03:43
    Od: "MUGOL" <l...@b...com.pl>

    i tu dodam swoje 3 grosze :) mi zaprzyjazniona firma zaproponowala ze
    zaplaca za naklejki (teraz pozostaje nam sie dogadac ile) no i wlasnie moze
    jednak ktos w koncu sie wypowie na ten temat - ile miesiecznie z tego tytulu
    mozna otrzymac (1000 to nierealne ale moze wielkosci o rzad mniejsze???)
    pozdrawiam
    Lukasz

  • 5. Data: 2002-08-05 08:25:49
    Od: "jelen" <j...@j...prv.pl>

> [...]
    tytulu
    > mozna otrzymac (1000 to nierealne ale moze wielkosci o rzad mniejsze???)

    zalezy ile jezdzisz, ale ja bym wzial to jako darmowy samochod czyli:
    - pokrywaja koszty paliwa
    - koszty AC i OC

    czyli w zaleznosci od samochodu mniej wiecej ;-) ale pewnie z 500 zl
    miesiecznie

    pozdrawiam,
    jelen

  • 6. Data: 2002-08-05 11:18:09
    Od: "Kudlaty" <k...@t...pl>

    wrote:

> [...]
    > - pokrywaja koszty paliwa
    > - koszty AC i OC
    >
    > czyli w zaleznosci od samochodu mniej wiecej ;-) ale pewnie z 500 zl
    To by było najlepsze rozwiązanie. Ale chyba zbyt piękne.
    --
    Kudłaty

  • 7. Data: 2002-08-05 15:40:11
    Od: "MUGOL" <d...@h...pl>

    > To by było najlepsze rozwiązanie. Ale chyba zbyt piękne.

    500 hmm no to by bylo bajecznie :))))
    no ale podejrzewam ze nawet 150 mnie zadowoli
    pozdrawiam
    Lukasz