PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zwiazki zawodowe.

  • 1. Data: 2002-08-04 05:19:12
    Temat: Zwiazki zawodowe.
    Od: "Janusz Kesik" <j...@i...pl>

    Czy z przynaleznosci do zwiazkow zawodowych plyna jakies konkretne (poza poc
    zuciem przynaleznosci do grupy ;) korzysci?
    W moim nowym zakladzie czeka mnie spotkanie ze zwiazkowcami (wg. obiegowki)
    i waham sie czy warto sie w to pchac.

    Pozdro,

    --
    Janusz Kęsik
    Aeroklub Częstochowski

  • 2. Data: 2002-08-04 09:36:23
    Temat: Re: Zwiazki zawodowe.
    Od: "budowa-2" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Janusz Kesik" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zuciem przynaleznosci do grupy ;) korzysci?
    > W moim nowym zakladzie czeka mnie spotkanie ze zwiazkowcami (wg. obiegowki)

    Jak czujesz się facetem "z jajami" i sam potrafisz o siebie zabać to nie pchaj się w
    to bagno.

    mat

  • 3. Data: 2002-08-04 10:04:56
    Od: "Stif" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    poc
    > zuciem przynaleznosci do grupy ;) korzysci?
    > W moim nowym zakladzie czeka mnie spotkanie ze zwiazkowcami (wg.

    W pewnym dużym zakładzie przy zwolnieniach grupowych przedstawiciel
    związków na dział powtarzał [publicznie i wielokrotnie], że jeśli usilnie
    kierownik
    chciałby zwolnić jakiegoś związkowca to do zwolnienia pójdzie kierownik.
    I zamiast pracować sterczał w biurze kierownika przy każdej okazji...
    Postrzegam tego kierownika jako pierdołę, bo powinnien wyrzucić do pracy
    fujarę. Ale on się bał i tolerował ten stan. Cieńki był......
    Poszła fama, że do zwolnienia pójdą sami niezrzeszeni. Ktoś puścił plotkę,
    że
    deklaracje do związków chodzą po 100 zł..Niektórzy pracownicy pytali się
    i chcieli kupić takie deklaracje ..... Prawopodobnie zwolnionych zostało
    wielu niezrzeszonych i garstka związkowców, ale nie mam oficjalnych danych.

    Oczywiście ja te fakty traktuję jako naruszenie zasad przez jednego
    związkowca ,
    a reszta za plotę, ale................................Kiedyś też słyszałem ,
    że ustrój jest dobry,
    a wypaczeniom winne jednostki..... Dlatego wrzucam to do kotła..........

    A w tymże zakładzie związkowcy mieli dużo przywilejów.....Na koszt państwa,
    zakładu, ....
    Pensyjki, pomieszczenia, faksy, telefony, internet, wyposażenie biur, druk
    np gazet,
    darmowe szkolenia [mnie nie stać na studia -cholera], lepsze ubezpieczenia,
    .........itd itd itd
    Żyć nie umierać...........

    Stif

  • 4. Data: 2002-08-04 13:39:02
    Od: "Slavo" <s...@g...net>

    "Janusz Kesik" <j...@i...pl> wrote in message
> [...]
    poc
    > zuciem przynaleznosci do grupy ;) korzysci?
    > W moim nowym zakladzie czeka mnie spotkanie ze zwiazkowcami (wg.

    czy to jest T_E_N zakład...??? ;-)))
    czy może coś innego nowego w okolicach Św Wieży???? ;-))

    pozdrówka, Slavo

  • 5. Data: 2002-08-05 10:06:30
    Od: "Sonet" <e-mail:no-spam------sonet@skrzynka.pl>

> [...]
    poc
    > zuciem przynaleznosci do grupy ;) korzysci?
    > W moim nowym zakladzie czeka mnie spotkanie ze zwiazkowcami (wg.

    http://wroclaw.naszemiasto.pl/gospodarka/196539.html

    Sonet