PracaGrupypl.praca.dyskusjeWygrzebane na innym forumie: o WARCIE › Re: o WARCIE, Wyborcza ocenzurowała.
    From: "stokrotka" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: o WARCIE, Wyborcza ocenzurowała.
    Date: 11 Jul 2005 16:16:37 +0200

    > A wiec sie procesuja w sadzie i bardzo popieram procesowanie sie o nalezna
    > kase. Niech sie procesuje i odzyska.

    Przecież napisała na końcu, że się nie da procesować.
    A na wątku Gazety napisała jeszcze, że celem tej "burzy" było, że by się
    właśnie sprawa ruszyła.

    > Natomiast odstawiania publicznej histerii
    NIe zauważyłam histerii w jej wypowiedzi, ona podaje same fakty, tylko to na co
    ma nagrania, lub dokumenty, przynajmniej tak pisała w odpowiedziach w dyskusji
    na forum Gazety.

    > Ta osoba wydaje mi sie malo zrownowazona i przewrazliwiona
    Też nie zauważyłam, po prostu nagrała coś co dla innych jest dniem normalnym,
    ale inni nie mieli odwagi, nie potrafili wykonać.

    Poza tym ona potrafi liczyć. Jej wypłacili mniej niż napisali, że wypłacą.
    W tak dużej firmie, i przy tak skomplikowanym systemie płac i podatków i ZUSu,
    mieć pewność, że wypłacili źle to też dużo.
    Ona sobie nie dała zrobić wody z mózgu przez kadry czy dział liczenia płac,
    co się bardzo często zdarza.
    Czy dla tego uważasz, że jest przewrażliwiona (bo potrafi liczyć) ?