PracaGrupypl.praca.dyskusjeWygrzebane na innym forumie: o WARCIE › Re: o WARCIE, Wyborcza ocenzurowała.
  • Data: 2005-07-11 20:06:13
    Temat: Re: o WARCIE, Wyborcza ocenzurowała.
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "stokrotka" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:33a6.00000eb0.42d27f44@newsgate.onet.pl...

    > Przecież napisała na końcu, że się nie da procesować.
    > A na wątku Gazety napisała jeszcze, że celem tej "burzy" było, że by się
    > właśnie sprawa ruszyła.

    Flyer juz dosc napisal odnosnie roznic miedzy zwolnieniem a nie podpisaniem
    nowej umowy i niekomunikatywnosci tej pani. Po dzentelmensku takie sprawy
    sie zalatwia najpierw miedzy soba, a jesli sie nie da, to w sadzie.
    Rozsylanie info do innych pracownikow i latanie ze swoja wersja po Sieci
    wyglada zenujaco. Ja bym czlowieka z takim charakterem nie chciala miec ani
    jako pracownika, ani jako wspolpracownika, ani jako szefa i nie oceniam tu
    warstwy "kto ma racje", tylko sposob zalatwiania sprawy. Taka jest moja
    prywatna ocena estetyczna i nie widze sensu dalszego dowodzenia
    czegokolwiek, poniewaz o gustach sie nie dyskutuje.

    I.