PracaGrupypl.praca.dyskusjeWygrzebane na innym forumie: o WARCIE › Re: Wygrzebane na innym forumie: o WARCIE
  • Data: 2005-07-11 21:11:53
    Temat: Re: Wygrzebane na innym forumie: o WARCIE
    Od: "stokrotka" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > moim zdaniem Pani Irena strzeliła sobie gola nie tylko
    > załatwiając w ten sposób swoje sprawy, ale również publikując tekst
    > rozmowy, z której wynikało, że była NIEKOMUNIKATYWNA.
    Nie wycięła tego. To świadczy na jej korzyść.
    Z rozmowy NIE wynika, że była niekomunikatywna.
    Z rozmowy wynika, że tak o niej mówi jej kierownik, który w dialogu
    wielokrotnie przeczy sobie.
    A może wiedziała, że kierownik jest niekomunikatywny,
    a może on uważa, ze niekomunikatywny to ten kto nie chce utrzymywać prywatnych
    stosunków, z przełożonym ?
    Dużo tych możliwości, za dużo, żeby na tym opierać zarzuty.

    > kierownik przyciśnięty do muru
    To było na początku rozmowy, przed zarzutami, a więc gdzie to przyparcie do
    muru ?

    > zdobył się na odwagę i przytoczył prawdziwy argument,
    Odpowiedź jak na wstępie

    > On nie musiał stawiać żadnych zarzutów - on się bronił przed zarzutami.
    Brak związku twojego komentarza z moją treścią.

    > trudno
    > przewidzieć, czy pracownik się sprawdzi przy podpisywaniu umowy
    Na forum Wyborczej, w dyskusji, było, że wcześniej był okres próbny.

    > Był to może błąd kierownictwa,
    No nareszcie trochę obiektywizmu .

    > Nie dziwię się, bo w trakcie obrony przez zarzutami Pani Ireny obciążył
    > go odpowiedzialnością za zwolnienie
    Ja nie piszę że mnie to dziwi, ja to krytykuję.
    Jest to tchórzostwo i fałszywe postępowanie, zarówno, względem pracownika, jak
    i przełożonego.

    > i zdarzenia mające z nim związek.
    Tego chyba nie byo w poście. NIe doczytałam się.
    Czytał pan tę część dyskusji na forum wyborczej której ja nie przecztałam,
    prosze o przesłąnie. ?
    Bardziej prawdopodobne, że jest pan zainteresowany w sprawie i zna pan szczegóy
    z drugiej strony.
    Mr Pietrasik ? Czy Mr Stańczak ?

    > osoba wysyłająca do wszystkich
    > pracowników swoje zarobki,
    A co w tym złego. Też chcę znać jej zarobki.
    To chyba by była jedna z ciekawszych danych.

    > jak również komunikująca wszystkim
    > pracownikom jacy jej szefowie są źli
    Ona nie pisze jacy oni są źli, ona pisze jacy oni są.

    > chciała ewidentnie ZASZKODZIĆ
    > pracodawcy
    Trudno powiedzieć co chciała, ale na wyborczej ktoś napisał, że wysłał e-mail z
    informacją o tym wątku do warty, żeby ją nastraszyć, a ona odpowiedziała, że
    sprawa się nie chciała ruszyć , czy coś takiego ( i dzięki temu straszącemu e-
    mailowi się riuszy).

    stokrotka