PracaGrupypl.praca.dyskusjeWygrzebane na innym forumie: o WARCIE › Re: Wygrzebane na innym forumie: o WARCIE
  • Data: 2005-07-11 21:10:40
    Temat: Re: Wygrzebane na innym forumie: o WARCIE
    Od: Stanislaw Chmielarz <s...@u...com.PL> szukaj wiadomości tego autora

    Flyer wrote:

    > Stanislaw Chmielarz; <daujb7$for$1@atlantis.news.tpi.pl> :

    > OK - przy okazji zauważyłem swój błąd z tym wygaśnięciem. A
    > wracając do treści - czy mi się zdaje, czy w tekście źródłowym
    > przeczytałem o poinformowaniu na trzy tygodnie przed
    > zakończeniem umowy? Nie dziwię się zresztą i nawet gratuluję
    > dyrekcji tej Pani prawidłowej oceny jej charakteru - informatyk
    > dużo może, a niezrównoważony jeszcze więcej - tak naprawdę
    > chodzi o nieprzedłużenie umowy i jeszcze większe cyrki byłyby,
    > gdyby ta Pani odnośną informację otrzymała wcześniej, co sama
    > udowodniła swoim zachowaniem.

    To tez zalezy od istnienia i przestrzegania pewnych procedur w
    danej firmie. Zostalem kiedys poproszony przez dyrekcje o
    zabezpieczenie danych na komputerze osoby, co do ktorej powstaly
    jakies podejzenia o nieuczciwosc oraz zablokowanie jej dostepu do
    pewnych danych aby zapobiec modyfikacjom. W pracy roznie bywa
    czasem pracownik przegina czasem pracodawca tylko temu ostatniemu
    wiecej uchodzi na sucho.
    Ogolnie jestem za uczciwym stawianiem sprawy chociazby mialo to
    zabrzmiec:
    musimy Pana (Pania) zwolnic (nie przedluzyc umowy) bo jednostka
    nadrzedna potrzebuje 3 etaty dla ludzi z klucza i wypadlo na Pana
    (Pania) bo ma Pan (Pani) najwyzsza stawke a ludzie z klucza nie
    moga malo zarabiac bo wtedy jeszcze mnie zwolnia :-((((
    Znam firme gdzie jest 3 "informatykow": jeden to kierownik, drugi
    to zabezpieczenie plecow kierownika a trzeci to fizyczny do
    roboty.