PracaGrupypl.praca.dyskusje › cv i list motywacyjny a e-mail

  • 21. Data: 2002-09-25 09:24:59
    Temat: Re: bzdury!
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Slavo <slavo-s(nospam)@gmx.net> wrote:

    > a twoja wypowiedź swiadczy tylko o twojej nieznajomości realiów biznesowych
    > (jeszcze student????), a poza tym nie wiesz że się podpisuje pod postem a
    > nie nad! (a swoją drogą gdzie znalazłeś taką regułe, he...?)

    Twoja odpowiedź również...

    > taaa.... tylko, że jak już pisałem n razy... wyślij pdf'a a może wylądować w
    > koszu i możesz się kolego zdadzać czy nie, nie ma to znaczenia, standarden
    > na świecie jest *.doc (ew. rtf)

    W Polsce, i to jeszcze w ograniczonym zakresie.

    > ROTFL... a skąd takie rewalacje hehe... akurat niemcy są krajem który stać
    > na systemy za które trzeba zapłacić i stać na zakup oprogramowania, więc
    > uważasz że 40% firm nie jest w stanie otworzyć *.doc, uhahaaaa......
    > :-))))))))))))))

    Niemcy, to taki naród, który bogactwo zawdzięcza mądrej oszczędności. Po
    co płacić za Windows, skoro można miec to samo za darmo?

    --
    ___________ (R)

  • 22. Data: 2002-09-25 09:34:19
    Temat: Re: cv i list motywacyjny a e-mail
    Od: "Jacek" <g...@p...onet.pl>

    Ja
    > ... do tego, aby CV zostało odstrzelone bez pytania.
    >
    > P.S. na przykład u mnie.

    Ojej! Wstrzasajace... a w czym moglbym wyslac zeby nie byc odstrzelonym?

    Ale bez zartow! Jestes dla mnie kolejnym idiota ktoremu od.....ebalo i na
    wskutek 20% bezrobocia ma jakies poronione wymagania....

    bez pzdr

    ps: nie mam zamiaru ubiegac sie u ciebie o prace dzieki Bogu... zreszta
    nawet nie jestem ciekaw co to za firemke masz...

  • 23. Data: 2002-09-25 09:40:56
    Od: "Slavo" <slavo-s(nospam)@gmx.net>

    "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> wrote in message
    > Twoja odpowiedź również...

    nie sądze

    > W Polsce, i to jeszcze w ograniczonym zakresie.

    nie tylko w Polsce, pracuje już 7 lat w korporacjach międzynarodowych i mam
    kontakt także z wieloma innymi firmami, poza tym słałem swoje cv do wielu
    firm i agencji w USA i Niemczech, i zgadnij jaki to był format?

    > Niemcy, to taki naród, który bogactwo zawdzięcza mądrej oszczędności. Po
    > co płacić za Windows, skoro można miec to samo za darmo?

    pracuje tu (Niemcy) w IT od dwóch lat więc znam trochę realia, Niemcy są
    narodem oszczędnym i pragamatycznym wolą zapłacić i wiedzieć co mają i do
    kogo się zwrócić po pomoc, jeśli masz wątpliwośći to poszukaj sobie np. na
    internecie ofert pracy odnośnie różnych systemów - będą one odbiciem rynku!

    --
    pozdrówka, Slavo

  • 24. Data: 2002-09-25 09:42:10
    Temat: no wiec jak pisac? (bylo cv i list motywacyjny a e-mail)
    Od: Andrzej Dalasinski <y...@w...p.lodz.pl>

    dyskusja bardzo ciekawa, ale nie zaprowadzila mnie do niczego...
    ...witam, jestem naowy na grupie...
    na codzien pracuje na debianie (to dystrybcja Linx'a - inf. dla
    niebranzowych).

    jesli wysylam list motywacyjny, to na ogol w tresci maila (kodowanie:
    iso-8859-2 (_niewindowsowe_), cv wysyam w pdf'ie, oraz kopie w rtf
    (konwersja z LaTeX'a). Zaznaczam w PS, ze rtf, to ubozsza wersja,
    poniewaz konwerter jest jaki jest (a nie stac mnie na word'a - studiuje
    dziennie informatyke i jestem jednych z tych, co nie ,,kradna''
    oprogramowania).

    Wysciem jest uzycie OpenOffice'a, ale ten tez nie jest zgodny zupelnie z
    microsoftami. Poza tym, trzymanie i uzupelnianie kilku wersji cv (przy
    kazdej zmianie w zyciorysie, nalezaloby zmienic wertsje latex'owa
    (pozniej kompilacja i konwersja) oraz rtf, i moze jeszcze ascii (bez
    pliterek)????

    co radzicie?

    pzdr
    yanek

  • 25. Data: 2002-09-25 09:45:25
    Od: "Slavo" <slavo-s(nospam)@gmx.net>

    Ja
    > ... do tego, aby CV zostało odstrzelone bez pytania.
    >
    > P.S. na przykład u mnie.

    bo masz pewnie małą firme związaną z informatyką - tworzysz więc ten 0,05%
    ;-))))

    --
    pozdrówka, Slavo

    p.s.http://mike.oldfield.org.pl/ - w tym temacie się akurat zgadzamy - mój
    ulubiony wykonawca ;-))))

  • 26. Data: 2002-09-25 09:54:49
    Od: "Slavo" <slavo-s(nospam)@gmx.net>

    "Andrzej Dalasinski" <y...@w...p.lodz.pl> wrote in message
    > dyskusja bardzo ciekawa, ale nie zaprowadzila mnie do niczego...
    > ...witam, jestem naowy na grupie...

    hehe... zazwyczaj takie dyskusje to mamy, nie prowadza do niczego ale mozna
    troche poubijac piany ;-)))))

    IMHO rtf

    --
    pozdrówka, Slavo

    mozna takze slac w asci ale notacja hex, bitmape mono, 256 lub 24bit oraz
    avi (aby uniknac dyskusji dlaczego avi odpowiadam - mozna takze slac w mpg,
    mov) oraz we wlasnych formatach który kazdy szanujacy sie informatyk napewno
    stworzyl przynajmniej kilka i do nich zalaczac odpowiednie czytniki napisane
    przez siebie tak aby pani Kasia z HR odczytala to bez problemu ;-)))

  • 27. Data: 2002-09-25 09:58:45
    Od: "Piotr" <p...@N...gazeta.pl>

    "Slavo" <slavo-s(nospam)@gmx.net> wrote in message
    > daj sobie luzu... może i mają linuxy ale jako serwery poczty czy web, ale
    > Sekretarin Frau Helga ma pewnie w 99,9 przypadkach jakieś windowsy z
    > wordokompatybilnym (hehe) edytorem

    Potwierdzam, pracuję w niemieckiej firmie (co prawda nie mam nic wspólnego z
    IT) i rzeczywiście systemy sterujące produkcją, serwery bazodanowe,
    internetowe itd. pracują na różnych unixopodobnych wynalazkach ale w biurach
    używany jest windows NT/2000.

    pozdrawiam
    Piotr

  • 28. Data: 2002-09-25 10:02:13
    Od: "Slavo" <slavo-s(nospam)@gmx.net>

> [...]
    napisane
    > przez siebie tak aby pani Kasia z HR odczytala to bez problemu ;-)))

    acha.... i zapomnialem dodac, ze jak avika z cv zakodujesz divxem to zalacz
    do maile jeszcze najnowsza wersje kodeka, inaczej nici z rozmowy
    kwalifikacjnej :-)))

    --
    pozdrówka, Slavo

    p.s. no i oczywiscie zapomnialem o takim banale jak cv w postaci .exe tylko
    pomietajcie, ze prawdziwy informatyk pisze w czystym kodzie maszynowym (i
    nie stosuje jakichs tam toolsów - to jest dla lamerów!)
    i jako nowosc proponuje cv jako applikacje w javie, wtedy pani Kasia z HR
    otworzy sobie wasze cv nawet na najnowszej wersji telefonu komórkowego....
    :-)))

  • 29. Data: 2002-09-25 10:12:06
    Od: "Cyneq" <c...@p...fm>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Jeżeli pracodwawca nie określił jak, to wklej w treść jako ascii.
    > ALbo po prosty zapytaj

    Zakład o Browca że na 100 najwyżej jeden odpowie. Reszta nie będzie się
    zajmowała "lamerami co nie wiedzą jak wysyłać dokumenty"

    Pozdr
    Cyneq

  • 30. Data: 2002-09-25 10:33:40
    Od: "Ola Mycha" <m...@n...spam>

    Użytkownik "Jacek" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Trzeba miec przegladarke do Acrobata mlotku. Sekretarki i HRowy do ktorych
    > to trafia na ogol maja blade pojecie o kompach a o tym, zeby wiedziec ze
    > *.pdf to nie wirus wie niewiele z nich i jeszcze zeby zainstalowac sobie
    > samemu acrobata to wie zupelnie sladowa ilosc. No ale jesli to wiedza to
    nie
    > sa sekretarkami...

    Tak sie przygladam calej dyskusji i troche mnie zatkalo. Skoro wszyscy
    twierdzicie, ze sekretarki to takie tepe glowy, to w takim razie skad sie
    biora wymagania pracodawcow zwiazane z tym stanowiskiem pracy? Mam skonczone
    studia licencjackie administracyjne, wlasnie zaczynam uzupelniajace
    magisterskie, znam bardzo dobrze angielski, srednio niemiecki, drugi rok
    ucze sie wloskiego, oprocz tego kurs ksiegowosci komputerowej, bardzo dobra
    znajomosc obslugi komputera. Pracowalam jako referent
    administracyjno-biurowy, sprzedawca, hostessa, konsultanka firmy
    kosmetycznej. Fakt, informatykiem nie jestem, ale obecnie szukam pracy i z
    tego wynika, ze mnie nie chca nawet na tak "glupie" stanowisko pracy jakim
    jest sekretarka.

    Jacek, zacytowalam akurat Twoj post, ale nie bierz mojej uwagi do siebie. Ja
    sie tylko zastanawiam, dlaczego pracodawcy maja takie wymagania, a pozniej
    okazuje sie, ze prace dostaje osoba, ktora mysli, ze *.pdf to wirus...

    Pozdrawiam
    Ola