PracaGrupypl.praca.dyskusjecv i list motywacyjny a e-mail › Re: cv i list motywacyjny a e-mail
    From: "Ola Mycha" <m...@n...spam>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: cv i list motywacyjny a e-mail
    Date: Wed, 25 Sep 2002 12:33:40 +0200

    Użytkownik "Jacek" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:amrpn5$g76$1@news.onet.pl...

    > Trzeba miec przegladarke do Acrobata mlotku. Sekretarki i HRowy do ktorych
    > to trafia na ogol maja blade pojecie o kompach a o tym, zeby wiedziec ze
    > *.pdf to nie wirus wie niewiele z nich i jeszcze zeby zainstalowac sobie
    > samemu acrobata to wie zupelnie sladowa ilosc. No ale jesli to wiedza to
    nie
    > sa sekretarkami...

    Tak sie przygladam calej dyskusji i troche mnie zatkalo. Skoro wszyscy
    twierdzicie, ze sekretarki to takie tepe glowy, to w takim razie skad sie
    biora wymagania pracodawcow zwiazane z tym stanowiskiem pracy? Mam skonczone
    studia licencjackie administracyjne, wlasnie zaczynam uzupelniajace
    magisterskie, znam bardzo dobrze angielski, srednio niemiecki, drugi rok
    ucze sie wloskiego, oprocz tego kurs ksiegowosci komputerowej, bardzo dobra
    znajomosc obslugi komputera. Pracowalam jako referent
    administracyjno-biurowy, sprzedawca, hostessa, konsultanka firmy
    kosmetycznej. Fakt, informatykiem nie jestem, ale obecnie szukam pracy i z
    tego wynika, ze mnie nie chca nawet na tak "glupie" stanowisko pracy jakim
    jest sekretarka.

    Jacek, zacytowalam akurat Twoj post, ale nie bierz mojej uwagi do siebie. Ja
    sie tylko zastanawiam, dlaczego pracodawcy maja takie wymagania, a pozniej
    okazuje sie, ze prace dostaje osoba, ktora mysli, ze *.pdf to wirus...

    Pozdrawiam
    Ola