PracaGrupypl.praca.dyskusjenieuczciwi pracodawcy strona › Re: nieuczciwi pracodawcy strona
  • Data: 2002-08-08 14:55:38
    Temat: Re: nieuczciwi pracodawcy strona
    Od: "WWTech" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    "Wojtek" <W...@e...szczecin.pl> wrote in message
    news:3D526E34.4030402@ekspert.szczecin.pl...
    [...]
> [...]
    "Najtrudniej
    Jesli

    > :) w naszym kraju malo jest takich co potrafia mowic dobrze o kims
    > za to źle to bardzo chętnie.
    > Chyba łatwiej jest oczerniać niż chwalić.

    Niestety to prawda - watpie czy znalazloby sie wiele osob broniacych firmy
    na ktore ktos zaczal pisac cos negatywnego. A nawet jesli, reakcja
    wiekszosci prawdopodobnie bedzie w stylu "a co, pracujesz u nich?". Tak ze
    zeby spelniac swoje zadanie to musialoby sie opierac raczej na weryfikacji i
    dowodach, niz kontrargumentach zadowolonych pracownikow / klientow /
    whatever.

    > Wojtek

    Pzdr, WWTK