PracaGrupypl.praca.dyskusjenieuczciwi pracodawcy strona › Re: nieuczciwi pracodawcy strona
  • Data: 2002-08-08 14:10:46
    Temat: Re: nieuczciwi pracodawcy strona
    Od: bozo <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Osobiście jestem za. Anonimowośc jest sprawą priorytetową, lecz opracowano
    już pewne rozwiązania - umieszczenie strony na zagranicznym serwerze uważam
    za konieczność.

    Jak zauważył mój szanowny przedmówca, problemem jest weryfikacja, zatem
    stawiam wniosek o opracowanie projektu skutecznej i dyskretnej kontroli
    poprawności wpisów do bazy. Jeśli zaistnieje taka potrzeba, gotów jestem
    założyć i poprowadzić prywatną listę dyskusyjną obsługującą w/w temat.

    Jednak "nec Hercules contra plures" - proszę zatem o ustosunkowanie się do
    pomysłu, a następnie konstruktywną krytykę bądź zgłoszenia.

    pozdrawiam wszystkich