PracaGrupypl.praca.dyskusjenieuczciwi pracodawcy strona › Re: nieuczciwi pracodawcy strona
    From: Wojtek <W...@e...szczecin.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: nieuczciwi pracodawcy strona
    Date: Thu, 08 Aug 2002 14:38:59 +0200

    Ready wrote:
    > Użytkownik "Wojtek" <W...@e...szczecin.pl> napisał w
    > wiadomo?ci news:3D525809.7090408@ekspert.szczecin.pl...

    > prawne,

    > :-)

    > jest

    > czy

    > ile

    > czy

    > sie

    > W takim razie, mozemy dac sobie spokoj z tym pomyslem, gdyz w kazdej
    > propozycji jestem w stanie znalezc luke, ktora moze zostac wykorzystana
    > przez nieuczciwa konkurencje (mowie tu oczywiscie pomysly, ktore beda
> [...]

    Takie forum to pogadanka, gdzie kazdy moze wciskac swoj kit.
    Jedyne sensowne byloby podpieranie takiej listy jakimis papierami.
    Np. wyrokami sadowymi. Niewiem czy to jest w ogole mozliwe.
    Poza tym najbardziej eksploatowani sa chyba pracownicy w hipermarketach.
    Z hipermarketami trudno zadrzec.
    Ale jak znajdzie sie ktos sprytny i odwazny...

    Wojtek