PracaGrupypl.praca.dyskusje › nie lękajcie się

  • 1. Data: 2002-09-18 15:20:55
    Temat: nie lękajcie się
    Od: "rapatang" <r...@p...onet.pl>

    to hasło papieskie wziąłem jako swoją dewizę na te trudne czasy
    dziewczęta i chłopcy uszy do góry (i ogony też ;-) - tail up!

    nie ma co spuszczać nosa na kwintę.

    ja wraz z moją lubą szukamy dla niej pracy, już kilka miesięcy.
    I cały czas mamy nadzieję że znajdziemy dla niej dobrą posadę.

    Nie lękajcie się :-)

    --

    Rapatang

  • 2. Data: 2002-09-18 17:04:38
    Temat: Re: nie lękajcie się
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...iq.pl>

    rapatang wrote:

> [...]
    >
    > ja wraz z moją lubą szukamy dla niej pracy, już kilka miesięcy.
    > I cały czas mamy nadzieję że znajdziemy dla niej dobrą posadę.

    W sumie budujace podejscie. Ale zycie zyciem.
    Na szczescie nadzieja bardzo kocha swoje dzieci. :-)

    Ehh... no ale w sumie to nie jest jeszcze tak zle :)

  • 3. Data: 2002-09-18 20:40:10
    Od: "Slawka" <p...@m...icpnet.pl>

    > ja wraz z moją lubą szukamy dla niej pracy, już kilka miesięcy.
    > I cały czas mamy nadzieję że znajdziemy dla niej dobrą posadę.
    >
    > Nie lękajcie się :-)

    tak, najwazniejsze jest pozytywne nastawienie, nie mozna sie zniechecac,
    ale z drugiej strony nalezy szczerze oceniac swoje mozliwosci i czasami
    zweryfikowac rowniez wymagania.
    teraz pisze z perspektywy pracodawcy:
    w poprzedniej pracy szukalam do pracy w banku osoby na stanowisko
    specjalisty ds sprzedazy produktow bankowych - wymagane doswiadczenie w
    sprzedazy (gwarantowalismy: pelen etat, umowa o prace, szkolenia, sciezka
    kariery itd.) i niestety szukalam ponad 3 miesiace! zglaszli sie rozni
    kandydaci, niestety wszyscy bez doswiadczenia i z wymaganiami finansowymi na
    poziomie stanowiska kierownika. bylam zmuszona szukac wsrod znajomych i
    rodziny, bo pilnie potrzebowalam kogos do pracy. zastanawialam sie caly
    czas, gdzie sa ci bezrobotni, o ktorych sie tak duzo pisze i mowi, gdzie oni
    sie podziali?
    obecnie tez szukam Pracownikow do mojej grupy (firma francuska, sprzedaz,
    kosmetyki selektywne, praca na miejsu) jezeli wiec jestescie z Poznania, to
    zapraszam na priva, podam szczegoly.
    mimo wszystko glowa do gory i wszystkim zycze nowej, interesujace pracy:)
    pozdrawiam,
    Slawka

  • 4. Data: 2002-09-19 06:37:34
    Od: "Vetch" <v...@m...pl.USUN_TO>

    Hej !

    "rapatang" <r...@p...onet.pl> wrote
    > to hasło papieskie

    To jest może hasło papieskie, ale zmałpowane
    od słów Jezusa, wielokrotnie wypowiadanych
    w celu pocieszenia ludzi, których nauczał, aby wierzyli
    Bogu i tylko Jemu bezgranicznie ufali, nie bojąc się
    o dobra doczesne, bo to wszystko marność.
    Strach przed walką z problemami "tego świata"
    i jego doczesnością nie może przyćmić celu,
    jakim jest zbawienie duszy.

    BTW: papieżowi łatwo gadać o bezrobociu, bezrobotnych
    i głodujących. Niestety są to tylko puste słowa.
    Watykan dysponuje ogromnym majątkiem,
    a wpływy z ofiar wiernych wynoszą średnio 50 mln $ rocznie.
    Ale kościół nie myśli się dzielić z biednymi, a raczej
    jedynie sam krytykuje bogatych o zatwardziałość ich serc.

> [...]
    > ja wraz z moją lubą szukamy dla niej pracy, już kilka miesięcy.
    > I cały czas mamy nadzieję że znajdziemy dla niej dobrą posadę.

    I tej nadziei nie wolno nikomu utracić.
    Bez niej już nie ma niczego, tylko pustka.

    ---
    Vetch
    http://vetch.magot.pl/

  • 5. Data: 2002-09-20 20:40:55
    Od: Shrek <l...@w...pl>

    Dnia 18 wrz 2002, "Slawka" <p...@m...icpnet.pl> zapodal(a):

    > i niestety szukalam ponad 3 miesiace! zglaszli
    > sie rozni kandydaci, niestety wszyscy bez doswiadczenia i z
    > wymaganiami finansowymi na poziomie stanowiska kierownika.

    Pewnie nie mieli gdzie zdobyc tego doswiadczenia:(

    Ale trzeba byc dobej mysli.

  • 6. Data: 2002-09-22 11:49:11
    Od: "Alter" <p...@t...pl>

    Użytkownik "rapatang" <r...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:ama5kp$306h$1@news2.ipartners.pl...
    :
[...]

    Dla tych co się lękają/boją się mówienie, żeby przestał się bać, tylko
    pogarsza sprawę, ponieważ druga osoba uznaje, przykre uczucie u drugiej
    osoby. Na dłuższą metę, podświadomość zapamiętuje słowo "lękać się", ale nie
    umie sobie zaprzeczyć, bo tylko człowiek dzięki swojej świadomości to
    potrafi. Zatem, zbyt częste powtarzanie słów: "nie lękam się", może
    prowadzić do zaburzeń nerwicowych. Niestety!

    IMO wypowiedź papieża katolicy traktują raczej doktrynalnie, niż coś co
    ma podnosić samopoczucie. Chociaż chciałoby się mieć jedno i drugie. ;-) No
    cóż. Nie można od życia wymagać zbyt wiele. Myśle, że niedoskonałość
    wypowiedzi papieża, ma paradoksalnie swój plus. Niestosowanie technik
    terapeutycznych, może być rodzajem zapewnienia o braku manipulacji
    psychologicznej.

    Tak więc, jestem zwolennikiem mówienia
    "- Odwagi, pracodawca czeka na Ciebie!"

    :-)))
    Mirek Zawiślan

    chłopcy uszy do góry,
    nie spuszczać nosa na kwintę,
    nie lękaj się

    A po co? :-)))p

  • 7. Data: 2002-09-22 16:31:00
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Slawka <p...@m...icpnet.pl> wrote:
    > mimo wszystko glowa do gory i wszystkim zycze nowej, interesujace pracy:)

    Widzisz, większość ludzi jest zbyt uczciwa, żeby być handlowcami.
    Uczciwość w tym zawodzie oznacza najgorsze wyniki.

    --